top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תאורנה וידאל

אמא אדמה נושמת




אלו ימים מאתגרים.


ימים של התכנסות והסתגרות.

נראה שאנחנו יותר מבודדים אבל איכשהו יותר מחוברים. אולי כעת, יותר מתמיד.

אנו נדרשים לאחריות לעצמנו אבל בעיקר לערבות הדדית ואחריות לאחר, וכל אלו הפכו להיות הדבר המרכזי בחיי העולם והאנושות כולה.


חיינו השתנו במהירות. יצאנו מהמירוץ המטורף שהיינו בו - אינסוף תנועה פיזית ומנטאלית, בעולם המציאותי והוירטואלי - רשתות חברתיות שמסתירות את האינדיבידואל הבודד עם "מסיכת האושר" בסלפי.


אנחנו בסוג של עצירה, וכמו תמיד, בכל מצב, אני מנסה לראות מעבר למסך. לחשוב על המשמעות הנסתרת או המשמעות העמוקה אם תרצו, זו שמתחת לפני השטח.


אם תקשיבו, תשמעו ציוצי ציפורים, פעמוני רוח מתנועעים, רכב עובר מידי פעם, רוח מנשבת ושקט.

הזמן הזה מזכיר לי כי לשקט צליל מיוחד משלו. ואם תקשיבו עוד קצת לעומק, תשמעו את נשימותיה של אמא אדמה. נאנחת ונושמת כבדות. גם הריאות שלה מתקשות לעמוד במשימה ועם חלוף הימים נשימותיה יהפכו לקלילות יותר עד להבראה מוחלטת.


אני מצרפת קטע שכתבה Kitty O'Meara בתרגום חופשי מאנגלית מילותיה המרגשות מובאות כאן עבורכם. "בני האדם נשארו בבית, קראו ספרים,הקשיבו,נחו, התעמלו, יצרו אומנות,שיחקו במשחקים ולמדו דרכים חדשות להיות בהוויה ודממה. הם הקשיבו יותר לעומק. חלק עשו מדיטציה, חלק התפללו, חלק רקדו,חלק מהם פגשו את הצד האפל שבהם.

בני האדם התחילו לחשוב אחרת. ואז בני האדם החלימו. ובהיעדר אנשים החיים בדרכים של בורות, סכנה, חוסר התחשבות וחוסר חמלה, גם אמא אדמה החלה להחלים.

וכשהסכנה חלפה, ובני האדם התחברו שוב מחדש, הם התאבלו על אבידותיהם, יצרו בחירות חדשות, חלומות חדשים, דרכים חדשות להיות, לרפא את אמא אדמה במלואה,אחרי שהם נרפאו.

And the people stayed home.

And read books, and listened, and rested, and exercised, and made art, and played games, and learned new ways of being, and were still. And listened more deeply. Some meditated, some prayed, some danced. Some met their shadows. And the people began to think differently. And the people healed. And, in the absence of people living in ignorant, dangerous, mindless, and heartless ways, the earth began to heal. And when the danger passed, and the people joined together again, they grieved their losses, and made new choices, and dreamed new images, and created new ways to live and heal the earth fully, as they had been healed. ~ Kitty O'Meara


אין לי ספק שאנחנו נעבור את התקופה המאתגרת הזו. לצערי, היא תגבה מחירים מכולנו בפן זה או אחר.

אבל אם נלמד להקשיב לנשימותיה של אמא אדמה ביום יום, נאט באופן טבעי ולא כפוי, ונזכור מה באמת חשוב בחיינו זה יהיה הרווח הגדול מכל.



מאחלת לכולנו סבלנות, אמונה, תקווה, בריאות ובשורות טובות This too shall pass





אורנה וידאל – טארוט ונומרולוגיה. ייעוץ והכוונה, קורסים וערבי נשים. 050-8802801

כל הזכויות שמורות


134 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page