top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תאורנה וידאל

שישה מטבעות וגביעים


שישה מטבעות ושישה גביעים בטארוט.

מבחינה נומרולוגית 6 מסמל איזון והרמוניה. מבחינה אסטרולוגית הוא מזוהה עם כוכב נגה (ונוס) ועם מזל מאזניים, שהרי איזון זו מילת המפתח בחיים.

הגיעה אלי לייעוץ אמא לילדים בוגרים, סבתא נהדרת לנכדים, שעוזרת בכל. תסכול רב מציף אותה על חוסר הכרת תודה ותשומת לב למאמציה, מצד ילדיה.

ניסיתי להסביר כי ילדיה נמצאים בשנים התובעניות ביותר שלהם כזוג וכמשפחה, תוך כדי בניית קריירה וגידול ילדים. בתגובה היא התפרצה בכעס ובאכזבה: "מה אני לא עושה בשבילם? קשה להתעניין בשלומי? להודות? לבקר חצי שעה סתם כך שלא לצורך הבאת הנכדים או איסוף התבשילים שהכנתי? מה כבר ביקשתי?"

עיניה דומעות. ליבה מלא באהבה אך עליה ללמוד נתינה נכונה ומאוזנת מהי.

קלף שישה מטבעות מלמד אותנו שיעור חשוב.

ראשית, הנתינה היא חלק מאוד חשוב בחיינו מפני שהיא פותחת מעגל של קבלה. אנחנו נותנים והיקום מפצה אותנו (במיוחד מתן בסתר). רבים מתלוננים כי דבר לא מסתדר בחייהם, אפשרויות לא מתגלגלות לפתחם, ומיד עולה השאלה: מה אתם נותנים? רוצים לקבל? קודם תנו.

שנית, האיש בקלף מחזיק מאזניים ומעניק במשורה לאדם המושיט את ידו. מדוע הוא מעניק דווקא לאדם בגלימה הצהובה ולא לזה שבגלימה התכולה? (מבט מקרוב יגלה לכם כי מכיסו של האיש בתכלת מבצבץ דבר מה אדום- כיסו מלא) כלומר, הנתינה כאן מדויקת לאדם הזקוק לכך ביותר .

חשוב לתת. לתת למי שצריך, כמה שצריך ובעיתוי הנכון. נתינה מאוזנת שאינה מכבידה עלינו ועל המקבל. רוצים לתת? תנו בלב אוהב מבלי לחשוב על התמורה.

רוצים לתת אך מתקשים שלא להתחשבן? בחרו במה אתם יכולים לעזור וכמה אתם מוכנים להשקיע בכך. (אצלה השקעה בנכדים מול השקעה עצמית) סדרי עדיפויות נכונים מביאים לתחושת סיפוק ולא לתחושת קורבנות.

היבט מעניין נוסף עולה מקלף שישה גביעים. בקלף רואים ילד מעניק פרחים בגביע.

שימו לב שהפנים בדמות הנשית הקטנה, מורכבות למעשה משתי הבעות המגיבות לקבלה. פנים צעירות המוכנות לקבל ופנים מבוגרות במבט מוסט הצידה

הסטת המבט של הפנים המבוגרות מבטאת קושי לקבל. למעשה, לפי התפיסה בעולם הרוחני אנחנו כהורים לא אמורים לקבל מילדינו. המחויבות שלנו היא לתת. לתת אהבה, תמיכה פיסית ורגשית, כל זאת מבלי לצפות לתמורה. כמה זה קשה. זוהי הנתינה הנעלה ביותר.

כהורים נחנך את ילדינו לתת ולהכיר תודה, אך לא יהיה זה הקו המנחה אותנו בנתינה עבורם.

וילדינו? הם כבר יעניקו לילדיהם.

אם נפנים זאת, לא נצפה, לא נתאכזב ונתנהל בתחושת סיפוק שלא ויתרנו על עצמנו. (זה נכון לגבי כל שלב ותחום בחיים בכלל, ומול הילדים בפרט )

תנו, מכל הלב, בחכמה, מבלי לוותר על עצמכם . נתינה מאוזנת ללא ציפיות.

אורנה וידאל - טארוט ונומרולוגיה. ייעוץ והכוונה, קורסים וערבי נשים. 050-8802801

כל הזכויות שמורות

417 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page