top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תאורנה וידאל

המרחב האנרגטי


המרחב האנרגטי.

קרה לכם שהתיישבתם ליד מישהו והתעורר בכם אי שקט, ללא כל סיבה נראית לעין? יש לכך הסבר ואתם לא מדמיינים.

הגופים האנרגטיים שלנו, מה שלרוב מכנים גופי ההילה, מקיפים את גופנו ויכולים להגיע למרחק של כמה מטרים, ביום טוב. כלומר, כשאנחנו מתיישבים ליד מישהו, הגופים האנרגטיים שלנו נפגשים, ההילות שלנו נוגעות. אם התדר שלנו מתאים לאדם שלידנו, נרגיש בנוח וכשהתדר יהיה שלילי נרגיש אי נוחות. למעשה אנחנו מביאים את האנרגיה שלנו לכל מקום, כך גם אחרים, אנרגיות נפגשות ומתערבבות.

אפשר להיכנס לחדר ולהרגיש שיש בו אנרגיות טובות. לדבר עם מישהו ולהרגיש שהוא מטעין אותנו , לעומת שיחה עם אדם שמרוקן אותנו, "זולל אנרגיה" שכזה שרואה את העולם ב-50 גוונים של שחור.

ראשית חשוב שנבין שהמרחב האנרגטי שלנו (מקומות ואנשים) משפיע על הצד המנטלי, הרגשי, הגופני והרוחני שלנו.

אז איך שומרים על האנרגיה שלנו בתדר הנכון, ונפטרים מאנרגיות שליליות?

נתחיל מהדברים הפשוטים. אם מתקשרת אליכן חברה ומספרת לכם את כל צרותיה בעולם, בקשו רגע ולכו להביא כוס מים. תוך כדי שיחה, לגמו מים. כמו שהמים נכנסו, כך הם ימצאו דרכם החוצה מגופכם יחד עם האנרגיה השלילית שספגתם.

קשה להירדם בחדר השינה? השתדלו שלא לערוך בו שיחות נוקבות ובכלל תעשו טובה גדולה לעצמכם, השאירו את הנייד מחוץ לחדר השינה ואל תטעינו אותו ליד ראשכם. גם הרדמות מול הטלוויזיה תשאיר אתכם בבוקר עייפים וחסרי אנרגיות אחרי ששהיתם למעשה לילה שלם בוואקום אנרגטי. בבוקר מומלץ לאוורר את המצעים בשמש. לילדים המתעוררים בלילה, מומלץ לשנות את כיוון השינה, להחליף ראש ברגליים. זרימת האנרגיה משתנה והרוגע מגיע.

הבית כולו באי שקט? שימו לב לעומס תמונות וחפצים. מה שלא צריך, לתרום. כנ"ל לגבי הכניסה לבית. חשוב לטפח אותה בדיוק כמו את פנים הבית. מה שנקרא, "סדר, סדר תרדוף" .

עציצים, שטיחים, ווילונות משפרים את רמת האנרגיה. גם נרות כדאי להדליק על בסיס קבוע, הנר מעלה את האנרגיה למעלה ומטהר את המרחב שלנו.

אמצעי מצוין נוסף לטיהור הבית הוא מרווה יבשה. מבעירים מרווה וכשהיא מעלה עשן, עוברים בחדרי הבית. בשלב השני מדליקים בכל פינה של החדר נר ונותנים לו לבעור עד סופו. בסיום התהליך נשטוף את החדר עם מים וחופן מלח גס, נדליק קטורת או מבער עם שמנים אתריים כגון: רוזמרין או לימון.

ולסיום שימו לב, תליתם את ברכת הבית, בחרו ברכה שכתובה בדרך הנכונה. רוב ברכות הבית לדאבוני, משתמשות במילה - לא. "בזה הבית לא יבוא צער, לא תבוא מחלוקת, לא תבוא צרה". בעולם הרוחני, כשאנו מברכים ומבקשים לעצמנו, נדייק ונבקש תמיד במילים חיוביות.

שמרו על התדר ותבוא עליכם הברכה .

אורנה וידאל – טארוט ונומרולוגיה, ייעוץ והכוונה, קורסים וערבי נשים. 050-8802801

כל הזכויות שמורות.

29 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page