top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תאורנה וידאל

דרוש קוסם לשנה החדשה


דרוש קוסם לשנה החדשה.

שבת אחרונה לשנה הנוכחית. השנה היוצאת עייפה, בכבדות גוררת רגליה, מפנה את מקומה לשנה החדשה והרעננה.

הגענו לנקודת זמן שבה כדאי לחשוב על השנה היוצאת, לערוך לעצמנו מעין סיכום שכזה. הסיכום מהווה תהליך חשוב בסגירת מעגלים ובפתיחת חדשים. בנקודה בה אנו נמצאים, רגע לפני השנה החדשה, כשרוב החוויות של השנה החולפת מאחורינו, הנוף נראה אחרת לגמרי. אנחנו אחרי שיא ההתרגשות, שיא השמחה או שיא הקושי. במבט לאחור, יש סיכוי שנלמד דבר או שניים.

כדאי שנחשוב ממה אנו מוכנים להיפרד בשנה החולפת? מה היינו רוצים לזמן לחיינו בשנה החדשה ואיך היינו רוצים לעשות זאת. ממש לבנות לעצמנו לוח חזון. אפשר לקחת דף חלק, לרשום בחלקו העליון תשובות לשלושת השאלות הללו ובנוסף, לקחת עיתונים צבעוניים ולגזור מתוכם מילים ותמונות המייצגות רעיונות פיזיים ורוחניים שהיינו רוצים לזמן לחיינו. ממליצה לתלות את לוח החזון במקום בולט בבית, ולהביט בו מידי יום, לפחות פעם ביום. זוהי הזדמנות לחשוב על המציאות שהיינו רוצים וליצור אותה: קודם במחשבה, ואח"כ במעשה, כי מחשבה יוצרת מציאות!

בעולם הטארוט, קלף הקוסם בסדרה הראשית (הארקנה הגדולה) מדבר על יצירת מציאות. הקוסם – בו אנו משתקפים, נושא את הספרה 1 שנראית כמו ראש חץ. הקוסם הנושא את התדר הזה למעשה פורץ דרך, עצמאי, יוזם, מוביל, ובכך יוצר את מציאות חייו. הספרה 1 קשורה גם באנרגיית השמש, אותה שמש שאין לנו קיום בלעדיה ואי אפשר להתעלם ממנה, מרכז היקום. הקוסם הופך את רצונו למרכז קיומו, לכוח הדוחף והמניע, לכוח החיים. באמצעות הכלים המונחים על שולחנו הוא אומר לנו כי גם לנו יש את היכולת ליצור את מציאות חיינו: הגביע -המייצג את עולם הרגש, החרב-המייצגת את העולם המנטאלי, המטה-המייצג את היצר והיצירה בחיינו, והמטבע המייצג את העולם הפיזי. המסר שנושא הקלף הוא חזק ביותר: באנו לעולם הזה מצוידים בכל הדרוש לנו וכל שעלינו לעשות הוא...לעשות! אל לנו לחכות שהדברים יקרו אלא עלינו ליזום, לפרוץ, לנוע קדימה. חשוב שנזכור שאנחנו יוצרים את מציאות חיינו. מה שנחשוב, מה שנדבר ובעיקר בסופו של דבר מה שנעשה, זה מה שיהיה! עשינו ולא הצלחנו? זה בסדר, גם זה קורה לפעמים. לא ניבהל ולא נתייאש. נבדוק היכן נכשלנו וננסה שוב! הקוסם מטיל את האחריות להצלחה בידינו . הוא מבקש שנסמוך על עצמנו ונאמין בכוחותינו. הקוסם מעניק לנו עוצמה גדולה ואחריות גדולה בו זמנית.

זה הרגע לפתוח דרך של שגשוג, לזרוע זרעים חדשים של שפע, אהבה ואמונה עצמית. הגיע העת לצאת לדרך חדשה ברוחכם, ליבכם ומעשיכם.

מאחלת לכולכם שנה של התחלות חדשות ומוצלחות. שנה מלאה בשמחה ואור. ברכה והצלחה בכל הדרכים בהן תלכו והתגשמות משאלות ליבכם לטובה. שנה טובה ומתוקה!

אורנה וידאל – טארוט ונומרולוגיה. ייעוץ והכוונה, קורסים וערבי נשים 050-8802801

כל הזכויות שמורות

24 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page