top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תאורנה וידאל

כוהנות בשבט הנשי


כוהנות בשבט הנשי.

במסגרת עבודתי אני פוגשת בעיקר נשים, בפגישות, בקורסים ובמפגשים חברתיים. כל פעם מחדש מתרגשת לראות את השבט הנשי המתגבש לו לערב אחד, מעגל של קסם. כשאני מביטה בהן, ליבי מתרחב משמחה. הן מזכירות לי בחיבור הנשמתי נשים מזמן אחר: מרפאות, אינטואיטיביות, מייעצות ותומכות, כוהנות שכאלה. שם במפגש הן נחשפות ללא חשש, מגלות שוב את כוחן ואת כוח ה"ביחד". הן חוזרות להיות מי שנועדו להיות, חוגגות את היותן שבט נשי מופלא בדיוק כמו בקלף שלושה גביעים המדבר על הזנה נשית הדדית, חיבור לאמא אדמה וחגיגת החיים יחד.

מתוך געגוע לזמנים הללו, אקח אתכם למסע בזמן, אל גלסטונברי (Glastonbury) אנגליה, היכן שהתקיימה ממלכת אבלון (Avalon) . אלו היו ימים שהיה בהם קסם, והייתה בהם חוכמה ובעיקר היה בהם כוח נשי. זוהי הזדמנות להיזכר, להטעין את מאגרי הנפש, הרוח והריפוי.

לפני שנים רבות מאוד, בעידן אחר, היה אי מקודש בבריטניה העתיקה שנקרא אבלון. באבלון הכוח הנשי היה מאוד משמעותי. נשים היו בוחרות להן את בן הזוג ולא תמיד נישאו. אם הביאו לעולם בת, בבוא היום היא למדה את דרכן והפכה לכוהנת. הכוהנות היו משכילות, מרפאות, ושלטו בקסם ובמסתורין של העולם המיסטי. הן למדו את חוקי הרוח וכיבדו את האלה שייצגה את אמא אדמה. כוחה של האלה התגלם בכל היצורים החיים ובכוחות הטבע. חוקי אבלון היו סודיים ביותר ורק הכוהנות ידעו אותם.

את האי אבלון הקיף אגם. רק גבירת האגם, הכוהנת הגדולה, יכלה לחצות את ערפילי המים שסבבו את האי, להרים את המסך המפריד בין העולמות ולהגיע אל חופי אבלון.

כוהנות אבלון חיו באי עד לעליית הרומאים שהביאו להתחזקות הנצרות. הנצרות חששה מכוחות הקסם הפגאניים, ביטלה את שלטון האלה ורדפה את כוהנות אבלון. בתקופת המלך ארתור, בעקבות תמיכתו בנצרות והתכחשותו לעולם הקסם שממנו בא ושבזכותו הומלך למלך, האי אבלון נעלם בין הערפילים, לעד.

ההשפעה של אבלון מורגשת גם היום. רבים מגיעים לגלסטונברי אנגליה, בחיפוש אחר חיבור מיסטי לאבלון, שהתקיימה שם בעבר וכעת מתקיימת במימד אחר לגמרי. כשמבקרים במקום, אפשר להרגיש אנרגיות אחרות פועמות בו, כאלו שנכנסות אל הגוף, מרפאות, מרגיעות, בסינכרון מושלם עם פעימות הלב. האוויר צלול ונקי, והנשמה, היא שרה במילים עתיקות ובניגון ישן ומוכר, היא יודעת שחזרה הביתה. המסך בין העולמות דק מאוד שם, ואבלון במרחק נגיעה.

המפגש עם השבט הנשי שלנו עושה לנו טוב, זה ברור וידוע. זוהי הזדמנות קסומה להיזכר במה שכבר שכחנו. להתנתק מההרגל היומיומי שבו כל אחת מתכנסת אל בעיותיה בתוך משפחתה המצומצמת ושוכחת את הכוח הנפלא שלה, שוכחת את הכוח הקסום של ה"ביחד" בשבט הנשי, ובעיקר מחמיצה את ההזדמנות לגלות את הכוהנת שבה.

למה אתן מחכות?

אורנה וידאל – טארוט ונומרולוגיה. ייעוץ והכוונה, קורסים וערבי נשים. 050-8802801

כל הזכויות שמורות.

77 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page