top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תאורנה וידאל

ט"ו בשבט בעולם הרוחני

עודכן: 9 בפבר׳ 2020


ט"ו בשבט בעולם הרוחני

אחרי גשמי הברכה, הטבע מתעורר לחיים. כל מה שגלום באדמה ובאילנות פורץ החוצה. אמא אדמה היא המוציאה מן הכוח אל הפועל, רחם לפירות שעוד יבואו, במעגל חיים חדש של לידה, התעוררות והתחדשות. ט"ו בשבט, חג הטבע מסמל את ההתחדשות הזו, המשפיעה גם עלינו.

בעולם הטארוט, כמו בטבע וכמו בחיינו, קלף 8 מטות מייצג את שלב ההתחדשות, ההתעוררות, הרצון לזרוע, להשקות, לדשן, לעשות הכול כדי להגיע לתוצאות.

קלף שמונה מטות נקרא גם קלף היישום המיידי, או אם תרצו קלף ט"ו בשבט!

זהו אחד הקלפים הבודדים בחפיסה שאין בו דמויות אנושיות. בקלף רואים 8 מטות הנופלים מן השמיים אל הקרקע. השמיים בהירים, המטות מלבלבים ומסמלים את יסוד האש, את היצירתיות בחיינו. כל מטה מסמל רעיון חדש, השראה, דחף ליצירה חדשה, רעיונות שיש ליישם במהירות ולא, אנו עלולים להחמיץ את ההזדמנות. זהו קלף של התרחשות מהירה- המטות המלבלבים עלולים להתייבש אם לא נשתול אותם באדמה הפורייה.

קלף 8 מטות מחבר אותנו לייעוד שלנו. לכולנו יש רעיונות שאותם אנו רוצים לממש במציאות. קלף זה מראה לנו את הדרך להתגברות על האתגרים בחיינו, מראה לנו כי הדרך למימוש קשורה ביצירתיות שבנו בדגש על הגשמה ויישום. אם ברצוננו לקדם את חיינו, לשנות את מצבנו עלינו לנקוט פעולה מיידית, מבלי להתמהמה. כל מה שאנו רוצים בחיינו: זוגיות, עבודה, מגורים, לימודים חייב להיות מגובה בעשיה!

חלומות הם חשובים והכרחיים אך הם יביאו אותנו רק עד מפתן המימוש. ומשם? עשיה ועוד עשיה, ברגע זה, בלי אח"כ ובלי אולי.

הקלף המיוחד הזה בסדרת השמונה, קורא לנו ליצור שינוי בחיינו. לזנק על ההזדמנויות, על הרעיונות שלנו, על ההשראה, כמו נורה הנדלקת במוחנו. היקום שולח לנו רעיונות והזדמנויות אך אם לא נשתול ונממש אותם מיד באדמה הפורייה של חיינו, הם יבלו וחלון הזמן יאבד.

ט"ו בשבט הוא זמן להתעוררות הטבע שבנו. מקווה שתצאו השנה לשתול שתילים רכים וחדשים, עצים חדשים ביערות ואם לא הספקתם, שתלו משהו חדש בגינה, באדנית במרפסת, הכניסו אנרגיה של התחדשות וצמיחה אל חייכם. צאו אל הטבע, ליער, כי לעצים יש אנרגיה מיוחדת במינה. ראש העץ מקבל אנרגיה מאבא שמים ושורשיו ניזונים מאמא אדמה, שילוב של אנרגיה זכרית ונקבית. חבקו עץ! כן, בלי להתבייש. עצים סופגים את האנרגיות השליליות שלנו ומותירים אותנו בתחושה קלה וטובה יותר.

"עצים הם מקום מפלט. מי שיודע לדבר אליהם, להקשיב להם, נוגע באמת הפנימית שלו. עצים מלמדים אותנו את החוק העתיק של החיים." הרמן הסה.

ט"ו בשבט שמח

אורנה וידאל – טארוט ונומרולוגיה. ייעוץ והכוונה, קורסים וערבי נשים. 050-8802801

כל הזכויות שמורות.

261 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page