top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תאורנה וידאל

העתיד מעונן


העתיד מעונן.

"אדונית התבלינים" (מאת צ.ב. דיוואקרוני), הוא ספר מופלא, שהדמות הנשית שבו, מקבלת הכשרה רבת קסם מילדות, והופכת להיות אדונית התבלינים. היא מרפאה את הבאים אליה מכל מכאובי הגוף והנפש. הידע שלה עצום. התבלינים "מדברים איתה" ומגלים לה איזו תערובת לרקוח ללב שבור, לבעיות משפחתיות, לבעיות בריאות, כל בעיה והתערובת המיוחדת לה.

עם הידע המופלא הזה, בא עול גדול. העול הוא חוק רוחני שעליה לכבד. (אסור לה להתקרב ללקוחותיה ובמיוחד שלא להתאהב). במידה ולא תכבד את החוק הרוחני, הידע שלה יילקח ממנה. לאחר שהיא מתאהבת בגבר שנכנס לחנותה, היא מתחננת לתבלינים שידברו אליה והם, נותרים בשתיקתם.

לפני כמה שבועות פנתה אלי אישה יקרה שרצתה (כמו כולנו) לדעת מה צופן לה העתיד. טרפתי את הקלפים ורגע לפני הפריסה, פתחתי את החפיסה באמצע, וגיליתי מולי את קלף הכוהנת הגדולה.

כל קורא בקלפים יודע כי כשהכוהנת הגדולה מופיעה, יש לעצור את הפריסה. לכוהנת מעמד בעל חשיבות רבה בקלפי הטארוט, ויש לכבד אותו. אם נרצה שהקלפים ידברו אלינו בשפה ברורה ואמינה עלינו לכבד אותם. זהו החוק הרוחני של עולם הטארוט.

הסיבות לעצירת הפריסה יכולות להיות מגוונות: השואל מסתיר מידע, או מפעיל מניפולציה כלשהי. יתכן גם שדברים טרם מצאו את מקומם בחיינו מעין חלקים חסרים בפאזל היקומי. הכוהנת מעידה על מהלכים המתרחשים מתחת לפני השטח, מאחורי הקלעים, מהלכים שאינם גלויים לעיננו. התשובה שנקבל יכולה להיות מטעה ומבלבלת.

מה עושים במצב כזה? עוצרים את הפריסה. ממתינים ליום אחר, מנסחים את השאלה מחדש ומנסים לברר עם השואל את המניע לשאלתו.

חשוב שנזכור כי הכוהנת הגדולה נושאת ידע וחוכמה אינסופיים. היא רואה את העולם ממעוף הציפור ובידה כל המידע על מה שהיה ומה שיהיה. אנחנו לעומת זאת, מביטים אל העולם דרך חור המנעול, ומשם הנוף מוגבל לכאן ועכשיו. חוסר הבהירות לגבי עתידנו מותיר אותנו בחשש תמידי ובדאגה.

הנחתי לקלפים והלכתי לישון. ביקשתי לקבל מסר בחלום או בכל דרך אחרת לגבי הופעת הכוהנת ולגבי עתיד השואלת. בבוקר מיד כשהתעוררתי, בדקתי את מזג האוויר בנייד והמסר שביקשתי מהיקום התגלה בו. מיד צילמתי את המסך. חשוב לי להדגיש ולומר: לא נגעתי! אין כאן פוטושופ ולא עריכה!

התשובה הייתה מופלאה. כרגע, העתיד מעונן. דברים רבים עוד לא התבהרו אך עם הזמן, התשובות תגענה. כל מה שנותר לנו, הוא להמתין בסבלנות תוך שמירה על התקווה, האמונה והעשייה בחיינו.

קלפי הטארוט הם כלי עוצמתי המשקף את חיינו. הקלפים יכולים לפזר את העננים ולהאיר לנו את הדרך. מי שסבור כי הקלפים הם כלי לגילוי הגורל, או העתיד, שעליו אין לנו שליטה, טועה ובגדול.

כקוראת בקלפים אני משתדלת לשקף לאדם את תמונת חייו ויחד איתו לבחון אפשרויות פעולה שונות. אני מעבירה את המידע אליו ומשאירה את ההחלטה והבחירה אך ורק בידיו.

חשוב שנזכור כי גם אם כרגע העתיד מעונן, פשוט כדאי להמתין. בסוף, הרי תמיד מתבהר.

אורנה וידאל – טארוט ונומרולוגיה. ייעוץ והכוונה, קורסים וערבי נשים. 050-8802801

כל הזכויות שמורות.

18 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page