top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תאורנה וידאל

איזה מזל!


איזה מזל !

אני שומעת את המילה הזו בהקשרים רבים כל כך, בשיחות מול מיועצים, לטוב ולרע. אנשים מחזיקים בציפייה שיתמזל מזלם, תמיד מאחלים ומקווים שיהיה במזל טוב, ולעיתים ממקום של ייאוש ואיבוד תקווה, מבטאים תחושה קשה של חוסר מזל.

אז מה זה מזל? מ-מקום, ז-זמן ל-להיות בו. כלומר היכולת המופלאה להיות במקום הנכון ברגע הנכון, זה בעצם כל הסיפור בחיים. במילים אחרות מזל קשור אולי בצירופי מקרים, אירועים שאין לנו שליטה עליהם, אך בעיקר קשור בהחלטות ובבחירות שהביאו אותנו למקום המדויק שאליו שאפנו בחיים. אני מאמינה כי המזל הוא "המפגש בין ההכנה המוקדמת להזדמנות" (סנקה). אנחנו צריכים לעזור למזל, לפתוח את הדלת, למקסם את הפוטנציאל, כדי לאפשר למזל להיות נוכח בחיינו.

בעולם הטארוט אנו פוגשים את קלף גלגל המזל, שהוא קלף של מזל וברכה, אך זו רק הפרשנות הבסיסית שלו. חשוב שנשים לב שבארבע פינות הקלף נמצאות דמויות מכונפות המחזיקות בספרים. הדמויות מייצגות מזלות אסטרולוגיים ואת ארבעת היסודות בטבע, וכולן בתהליך למידה. המיקום שלהן בפינות הקלף מלמד אותנו שהחיים מתקיימים בתנועה מעגלית, מתחנה לתחנה. אנחנו לומדים שיעור, מפנימים, וממשיכים לשיעור הבא בתחנה הבאה. העולם שלנו נמצא כל הזמן בתנועה. הגלגל מסתובב ללא הפסקה. אנו שולחים זרועות לכיוונים שונים ונמצאים בתפקידים שונים בחיינו בו זמנית. לעיתים יש תחושה שהיינו רוצים לעצור את העולם ולרדת, רגע לנוח מהריצה האינסופית.

חשוב שנזכור כי קלף גלגל המזל שייך נומרולוגית למערך הקוסם שעליו דיברנו בעבר. הקוסם מבהיר לנו שאנחנו יוצרים את מציאות חיינו. האחריות על חיינו היא שלנו ועלינו מוטלת החובה לעשות ככל שנוכל כדי לממש את שאיפותינו. רוצים משהו? צאו להשיג אותו, בעבודה קשה, בלי תירוצים וסיפורי מעשיות. לא הצלחתם? נסו שוב! סמנו מטרה והתמקדו בה. כפי שהקוסם יודע לשמור על המרכז שלו, על דרכו, כך מתבטא הדבר גם בקלף גלגל המזל. את הגלגל הרי אי אפשר לעצור. אלו הם החיים עצמם המתרחשים איתנו וסביבנו, ללא הפסקה. אז מה אפשר לעשות? למצוא את המרכז שלנו. הנקודה היחידה במעגל שאינה זזה, נמצאת במרכזו. למרות כל מה שקורה סביבנו, למרות הדרישות האינסופיות מסביבתנו הקרובה והרחוקה: משפחה, בית, עבודה, חברים וכו' עלינו לדעת מי אנחנו ומה אנחנו רוצים מעצמנו. חשוב שנבין מה אנחנו מצפים להשיג בחיינו ואיך נתקדם בדרך לשם. ברגע שהמרכז שלנו יציב וברור, העולם יכול להמשיך להסתובב כמו קרוסלה בפארק שעשועים ודבר לא יבלבל או יסיט אותנו מדרכנו. אם נפזר אנרגיה לכל תחומי החיים לא נוכל להתמקד, לא תהיה הצלחה וניוותר בתחושה של חוסר מזל. תומאס ג'פרסון אמר: "אני מאמין גדול במזל. גיליתי שככל שאני עובד קשה יותר, כך יש לי יותר ממנו".

נכון, המזל קשור גם בהתכווננות, בעבודה קשה והוא לא תמיד נראה לעין, אך עם יד על הלב, יש לנו המון דברים להודות עליהם. אז בואו נתחיל מהכרת תודה על הדברים הפשוטים, נדע מי אנחנו ומה אנחנו רוצים, ונתקדם משם.

אורנה וידאל – טארוט ונומרולוגיה. ייעוץ והכוונה, קורסים וערבי נשים. 050-8802801

כל הזכויות שמורות

74 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page