top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תאורנה וידאל

משער אנרגטי לשער אביבי


משער אנרגטי לשער אביבי בעשרה גביעים.

השבוע חלו שני אירועים חשובים. בשבוע אחד עברנו מהיום המיוחד 29 לפברואר שהוא שער אנרגטי רוחני, עוצמתי ומשמעותי לחיינו, לראשון במרץ שהוא שער לאביב בטבע.

בכל 4 שנים, מופיע בלוח השנה הלועזי חודש פברואר עם 29 ימים, בניגוד ל- 28 ימים בדרך כלל. אם נבחן את התאריך 29.2.2016 מקרוב נראה שחיבור הספרות בתאריך 29 נותן לנו 11. שנת 2016 – ערכה 9 ואם נוסיף לה את חודש פברואר 2, נקבל שוב 11. כלומר אנחנו תחת השפעה אנרגטית עוצמתית של מספר המאסטר 11.

אז מה משמעות הדבר לחיינו? התקופה הזו קוראת לנו לפעול בדרך למימוש והגשמה תוך הקשבה לתחושות הבטן שלנו, לחלומות הכי הכמוסים שלנו. זה הזמן להוציא אל הפועל את הרעיונות, לעבור מתיאוריה למימוש מעשי ופרקטי. השער נפתח ב 29.2 בשעה 11:11 ומאפשר לנו לממש אנרגיה מיוחדת. התדר האנרגטי סביב מספרי 1 מביע את אחדות המחשבה עם הרצון, אחדות שלנו עם היקום, אחדות וסנכרון של חיינו עם שאיפותינו.

מה עוד עוזר לנו להיכנס לאווירה של התחדשות והתעוררות פיזית ורוחנית? האביב ! כן, הוא כבר כאן ובגדול. ריחות וצבעי פריחה בכל מקום אצלנו, וגם בעולם עם הפשרת השלגים הטבע מתחיל להתעורר. חשוב שנזכור כי עוד בתקופת הרומאים השנה החדשה הייתה מתחילה באביב ב- 1 במארס. מארס היה לא רק אל המלחמה אלא גם אל החקלאות שקשורה בלידת הטבע. היום הזה מסמל את המעבר מחורף לאביב, יותר שעות אור המביסות את האפילה, ומבחינה רוחנית ניצחון הטוב על הרע. ה-1 במרץ נחשב ליום חג המסמל את תחילת האביב במזרח אירופה וארצות הבלקן (רומניה, בולגריה, מקדוניה ועוד). מקובל לתת ביום זה מתנות קטנות לבנות ולנשים בכל הגילאים. (שימו לב שיום האישה הבינ"ל מתקרב וחל ב-8 במרץ). המתנה המקובלת היא קישוט קטן הקשור בשרוך בצבעים אדום ולבן הנקרא ברומנית "מרצישור" (מילת הקטנה לשם החודש מרץ). השרוך האדום מסמל את האביב והשרוך הלבן מסמל את החורף. קיימת אמונה שענידת הקישוט של השרוכים האדומים- לבנים, היא סגולה למזל טוב. בנוסף ל"מרצישור", מקובל לתת במתנה גם צרור קטן של פרחי אביב לבנים המופיעים מיד עם הפשרת השלגים הנקראים גלנתוס (גיוצ'ל).

קלפי הטארוט משתלבים עם תדר התקופה הזו. קלף עשרה גביעים מדבר על אושר, חופש ואופטימיות, איזון רגשי תוך סנכרון עם הטבע והיקום. הקשת בקלף היא המפתח לאיזון ולשמחה בחיינו. מעבר להיותה סימן לברית בין נוח לאלוהים לאחר המבול, שבעת צבעי הקשת הם אותם צבעי הצ'אקרות שלנו, מרכזי האנרגיה בגופנו. כשהאנרגיה בגופנו זורמת, אנחנו באיזון רוחני ופיזי. כעת יותר מתמיד, אנו מחוברים לעשיה, להגשמה, לתחושת הקלה מהמעמסה שחווינו. הדלת נפתחה והגיע הזמן ליהנות מפירות מאמצינו.

ברוכים הבאים לזמן עיצוב סיפור חייכם, השער פתוח לא תכנסו?

אורנה וידאל – טארוט ונומרולוגיה. ייעוץ והכוונה, קורסים וערבי נשים. 050-8802801

כל הזכויות שמורות.

81 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page