top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תאורנה וידאל

מה צפוי לנו ב 2016


2016 מתחילה היום, שנה אזרחית חדשה.

אז מה צפוי לנו?

2016- ערכה בנומרולוגיה 9. תשע קשור אנרגטית לכוכב מאדים. מדובר באנרגיה חזקה ועוצמתית של מלחמות ומאבקים שלצערי, תלווה את העולם גם השנה. הנומרולוגיה עובדת במחזורים של תשע שנים כך שתשע הוא המספר האחרון לפני ששוב מתחילים בספירה מאחד. למעשה ב 2016 הגענו לסיום מעגל של תשע שנים. 9 נראה כמו ביצית וזרע ומסמל סוף והתחלה חדשה. השנה דברים רבים יבואו אל סיומם בתחום העולמי, המקומי והאישי. כולנו נחווה סיום מסוג מסוים. טוב או רע, זה כבר תלוי בהשקפת עולמנו. אין ספק שהשנה הזו תוביל אותנו להתפתחות רוחנית גבוהה יותר, חיפוש ידע ותשובות. מאחר ותשע קשור גם בקארמה, זו תהיה שנה קארמתית הקשורה בטוב או ברע שעשינו, ולכן כמו תמיד, חשוב לשמור על המעגל החיובי של חיינו - מחשבות טובות, מילים טובות ומעשים טובים.

ב- 2016 תהיה תחושה של סיום תהליכים והתכוננות ל- 2017 (שערכה הנומרולוגי יהיה 1). זה הזמן לנטוש הרגלים לא מועילים, להיפטר מהישן והמיותר. מומלץ לא לבזבז אנרגיות (גם כסף הוא אנרגיה) ולמקד את הכוחות במטרה. זו תהיה שנה רגשית מאוד, דרמטית, שנה של נתקים, עזיבה של מסגרות קבועות, כל זה כהליכה לקראת בנייה, התחדשות והתחזקות. זוהי בעצם שנה שבה תהיה סגירת מעגל והכנה להתחלה חדשה.

2016 תעלה אל פני השטח התלבטויות ואת הצורך בהחלטה לגביהן. תהיה לנו תחושה שהגענו לרוויה בתחום מסוים ולכן דרוש שינוי גישה. הגיע הזמן לגעת באמת, באמת שלנו. לבחון אם כל מה שקורה בחיינו באמת נכון לנו. הגיע הזמן להרפות מדפוסים מעכבים כדי שנוכל להתחיל מחדש. למעשה, כל מה שלא מועיל, לא מקדם ולא משרת אותנו יסתיים כדי לפנות מקום לחדש. פרשיות פוליטיות בארץ ובעולם יסתיימו, מאבקים משפטיים יגיעו להכרעה, זוגיות או עבודה לא מוצלחת יכולה להסתיים. כעת ישנה הזדמנות לסלול לנו דרך חדשה, לסמן מטרות חדשות, לעשות הכול כדי שיהיה לנו טוב יותר.

לפנינו שנה חשובה, עם אנרגיה עוצמתית וכדאי שנתכונן אליה. בתור התחלה נחליט ששנת 2016 תהיה השנה שלנו: שנה שבה נשקיע בעצמנו, נעשה הכול כדי להשתפר, להיות אנשים טובים יותר פיזית, מנטאלית ורוחנית.

נכין רשימת יעדים לשנה הקרובה- מה אנו רוצים שיהיה בחיינו ואיך נשיג זאת ולא פחות חשוב, ממה אנו מוכנים כבר להיפרד.

מבחינתי, יש לפחות שלושה דברים שכדאי לאמץ ולהשאיר גם לשנה החדשה:

״שלושה אוצרות לי שאני מחזיק ושומר עליהם

הראשון קרוי- אהבה,

השני קרוי - הסתפקות,

השלישי קרוי - בלא גאווה ללכת בעולם.

השמים פתוחים, הארץ גדולה והדרך אינסופית..." ספר הטאו.

ברוכה הבאה 2016, בואי בטוב.

אורנה וידאל – טארוט ונומרולוגיה. ייעוץ והכוונה, קורסים וערבי נשים. 050-8802801

כל הזכויות שמורות

15 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page