top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תאורנה וידאל

Avalon-Beltane טיול בין מימדים


חגיגות ה- Beltane בגלסטונברי

חגיגות גדולות בגלסטונברי Glastonbury אנגליה היום ומחר, 30.4-1.5 ואני כאן... אז אנסה לקחת אתכם איתי אל הקסם שמתרחש שם כעת. מוזמנים לטיול בין הווה ועבר, בין מימדים.

קרדיט Central Someraet Gazette

בגלסטונברי הלא היא אבלון-Avalon במימד אחר, חוגגים את השפע והפריון של אמא אדמה. מעין חגיגת אביב נפלאה הנקראת Beltane – הפסטיבל העתיק של הפריון. החגיגות בגלסטונברי כוללות צעדה ברחובות העיר בתחפושות בדגש על עלים, צמחיה והצבע הירוק. יהיו שם ריקודים, מירוץ, תחפושות, מוסיקה וחגיגות עד הערב. בערב ידליקו מדורות על הגבעות מסביב.

באבלון בליל ה- Beltane נשים היו בוחרות להן את הגבר שאיתו רצו לתנות אהבים וממנו להביא ילד לעולם. אם היילוד היה בן, הוא היה נשלח לאביו ללמוד את אומנות הלחימה והחיים במציאות הכפרית באנגליה.

במידה ונולדה בת, זה כבר היה סיפור אחר כי באבלון הכוח הנשי היה חזק ומשמעותי, מיסטי רוחני וקסום שלא לומר מכשף. אפשר לראות את כוהנות אבלון כצד הנשי של הדרואידים. מרלין לדוגמא היה הדרואיד הראשי של אנגליה. הדרואידים היו אנשים העצים (עצי האלון במיוחד) והאבנים והקשר שלהם לטבע וליערות היה מושלם. הם היו מרפאים, כוהנים של חוכמה וכוחות קסם סודיים.

בחזרה לסיפורנו, במידה ונולדה בת היא היתה נשלחת אל האי אבלון ללמוד את המסתורין והחוכמה של כוהנות אבלון ואת חוכמת האלה שחיה בסנכרון והרמוניה מושלמת עם הטבע וכוחותיו.

חשוב שנדע כי באבלון הכוח הנשי היה מאוד משמעותי. נשים היו בוחרות להן את בני הזוג ולא תמיד נישאו. אם הביאו לעולם בת, בבוא היום היא למדה את דרכן והפכה לכוהנת. הכוהנות היו משכילות, הבינו ברפואה, בצמחי מרפא, ושלטו בקסם ובמסתורין של העולם המיסטי. הן למדו את חוקי הרוח וכיבדו את האלה ואת גבירת האגם שהקיף את האי אבלון. הכוהנות כיבדו את כוחה של האלה והתגלמותה בכל היצורים החיים ובכוחות הטבע .

חוקי אבלון היו סודיים ביותר ורק הכוהנות ידעו אותם. רק הכוהנות יכלו לחצות את הערפילים על המים שסבבו את האי אבלון, להרים את המסך המפריד בין העולמות ולהגיע לחופי אבלון.

אבלון התקיימה עד לעליית הרומאים בבריטניה שהביאו לעליית הנצרות. הנצרות פחדה מכוחות הקסם הפגאניים, גירשה, רדפה וביטלה אותם. הנצרות התנגדה לדרכם של הדרואידים, ביטלה את שלטון האלה ורדפה את כוהנות אבלון שמצחן היה מסומן בסהר כחול.

בתקופת המלך ארתור, עם תמיכתו בנצרות והתכחשותו לעולם הקסום שממנו בא ושבזכותו הומלך למלך בריטניה, האי אבלון נעלם לו אל בין הערפילים. אבל בגלסטונברי, הקסם ממשיך לחיות, חי בועט קיים.

זהו הזמן לקדם בברכה את השפע שאמא אדמה מעניקה לנו. בעונה זו כשהאנרגיה הזכרית חזקה במיוחד ואמא אדמה פוריה, היא מתאחדת עם האנרגיה הזו. החיבור המופלא הזה מביא לחיים חדשים בטבע, ובחיינו אנו.

חגיגה!!!

אורנה וידאל – טארוט ונומרולוגיה. ייעוץ והכוונה, קורסים וערבי נשים 050-8802801

כל הזכויות שמורות.

72 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page