top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תאורנה וידאל

חמישה כוכבים ומרקורי אחד


חמישה כוכבים בנסיגה ומרקורי אחד.

אנחנו נמצאים בתקופה מיוחדת, בפעם הראשונה מזה עשור חמישה כוכבים נמצאים בנסיגה בו זמנית: מארס (מ- 17.4 ועד- 29.6 ) עם האנרגיה החזקה שלו הדוחפת לעשיה, הקורא לנו להאט כעת. פלוטו (מ-18.4 ועד- 26.9 ) שאחראי על שינוי והריסה ללא הודעה מוקדמת, מבקש מאתנו לשחרר את מה שלא דרוש, לקבל את המתרחש ולתת לאנרגיה חדשה לצמוח מתוכנו, זמן לטיפול כללי, גופני ונפשי. יופיטר שאחראי על הצמיחה, ההתרחבות והשפע (מ-7.1 ועד- 9.5 ) שמסיים סוף סוף ומזמין אותנו להכין רשימת חלומות חדשה. שבתאי (מ-25.3 ועד- 13.8) שקשור במשמעת, סדר ועבודה קשה, שמגביר את הצורך בבניית יסודות יציבים, אפילו בניה מחדש תוך כדי תיקון ושינוי. וכמובן מרקורי ששוב נכנס לנסיגה.

אז מה זו נסיגה? הרי הכוכבים לא באמת הולכים אחורה, הם עדיין נעים במסלול שלהם. מנקודת הראות שלנו בכדור הארץ זה רק נראה כך. אנסה להסביר: תדמיינו שאתם עומדים בפקק תנועה שנע באיטיות. בנתיב לידכם נוסע רכב ושניכם נוהגים באותו כיוון. ברגע שהתקדמתם בנתיב שלכם, נראה כי הרכב שלידכם נוסע אחורה, מעין אשליה שבוודאי נתקלתם בה. כשמדובר בכוכבים, "האשליה הזו" משפיעה עלינו אנרגטית. אנחנו רואים ומבינים דברים שלא הבנו עד עתה, ומתעלמים מנושאים אחרים שתמיד היו שם לנגד עינינו.

בכל פעם שכוכב נכנס לנסיגה זוהי הזדמנות מצוינת עבורנו לחשב מסלול מחדש, לעצור, לערוך חשבון נפש. הנסיגה משפיעה על אנשים שונים באופן שונה. אם אתם מרגישים תקועים או פרויקט שהתחלתם צולע, קחו בחשבון שאתם בהשפעת הנסיגה ולפעמים דווקא אותה נסיגה תעלה לתודעתכם אפשרויות שאפילו לא חשבתם שאפשר, היא תכריח אתכם להיות יצירתיים ולהשתנות.

אז מי אתה מרקורי? מרקורי היה שליח האלים, אל המדע והאסטרולוגיה (לימד את בני האדם למדוד, לכתוב ולספור), אל הסוחרים, הגיבורים וההרפתקנים, וגם, מגן הגנבים. במיתולוגיה הוא מתואר כנועל סנדלים ולהם כנפיים אשר נשאו אותו ממקום למקום וכך העביר הודעות במהירות. מרקורי היה גם אל אומנות הדיבור ולכן הוא קשור בתקשורת, וידוע בחיבתו למעשי קונדס שהכעיסו את האלים האחרים.

מבחינה אסטרולוגית הכוכב שקיבל את שמו הוא הכוכב הכי קטן במערכת השמש והכי קרוב אליה. מרקורי מכוסה במכתשים שנוצרו כשמטאורים התנגשו בו ואין לו ירחים. בצד אחד הוא מאוד קר ובצד השני מאוד חם, באופן קיצוני.

חשוב שנדע שמרקורי נכנס לנסיגה מתאריך ה- 28.4 ועד- 22.5 במזל שור. מעבר לאזהרות הרגילות שמיד אציין יש לשים לב גם לענייני החומר - לא רק כסף אלא גם בכל הקשור לגוף שלנו ובריאותנו. בתקופה זו מומלץ שלא לחתום על חוזים או לבצע עסקאות ורכישות מיוחדות. מרקורי הוא כוכב של תקשורת ולכן כדאי לשים לב לתקשורת האישית והבינאישית שלנו. ריבים יכולים להתפרץ בקלות והכל בגלל חוסר הבנה, טון לא מתאים, או דברים שהוצאו מהקשרם. תשתדלו להיות ברורים ומדויקים. תקשורת מתקיימת גם בבית בו אנו חיים: צנרת ששומרת על זרימה טובה, מחשבים, מכשירי חשמל, גם איתם מרקורי "אוהב להשתעשע" . חשוב שנשים לב גם לרכב בו אנו נוהגים, כי תקלות הן דבר שבשגרה כשמרקורי בסביבה.

החדשות הטובות...גם זה יעבור.

אורנה וידאל – טארוט ונומרולוגיה. ייעוץ והכוונה, קורסים וערבי נשים. 050-8802801

כל הזכויות שמורות לאורנה וידאל.

39 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page