top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תאורנה וידאל

נוסעת מעבר לזמן


נוסעת מעבר לזמן...

חזרתי מאנגליה ממסע בזמן...אפשר לומר שעוד לא נחתתי לגמרי- יש בי געגוע גדול ועצבות בלתי מוסברת, מראות שעולים מתת המודע, חלומות... ובעיקר אני תוהה איך החיים הובילו אותי .... ועל החיבורים הקוסמיים , המקומות שבהם היקום קורץ לנו. בעצם כשאני חושבת על זה, עוד מילדות אהבתי את השפה האנגלית. תחשבו על זמנים בהם לא הייתה חשיפה למוזיקה, בטלוויזיה ובאינספור ערוצים כמו היום. בביה"ס היא הייתה לי קלה, מובנת, מוכרת, ברורה וידועה מזמנים אחרים. וכך הגעתי אחרי הצבא, ללימודי אנגלית לתואר ראשון באוניברסיטה. משם לעבודה -לימדתי 15 שנים בתיכון ואז בדרך לא דרך הגעתי לעולם הקלפים. שוב אנגליה, הקלטים עם כל תרבותם העשירה -סמלים ומשמעויות שהדהדו בחיי. חומרים שווים ללימוד בטארוט-אתרים מהעולם, ספרים שהיו רק באנגלית. למעשה כל מה שקרה קודם היה הבסיס למה שעוד יבוא.

באחד הקורסים שלי הביאה תלמידה חפיסת קלפים לא מוכרת. בקופסא הייתה חוברת הדרכה, ובה פריסה שנקראה ״פריסת הדרך״ המספרת על הדרואידים. הדרואידים היו אנשי העצים והאבנים, חכמים ביותר, שולטים בתבונה בקסם, מדברים עם הטבע ומאזינים לו בסנכרון מופלא. מרלין הקוסם, בתקופת המלך ארתור, היה הדרואיד הראשי של אנגליה. אני מתאהבת בפריסה, מלמדת אותה שוב ושוב , קוראת בשקיקה על הדרואידים על החיבור לאטלנטיס, על מעגלי האבנים ומתחילה לרקום חלומות על ביקור באתרים האלה. הזמן עובר ואני נוסעת לאירלנד למעגל קטן ויפהפה ומלא באנרגיות – Drombeg Stone Circle

Drombeg Stone Circle, Ireland

אני חוזרת משם בהתרגשות וממשיכה בחיי. מעבירה עוד קורס טארוט ועוד קורס ובאחד מהם מספרת לי תלמידה על הספר ״נוכרייה״ שכתבה דיאנה גבלדון. בספרה היא כותבת על מעגל אבנים...ועל גיבורת הספר קלייר רנדל ששומעת זמזום חזק במעגל ונבלעת לתוכו לתקופת חיים רחוקה בעבר... ואני, קוראת את הספר בנשימה עצורה. בעולם נמכרים ממנו 26 מיליון עותקים והסופרת כותבת 7 ספרים אחריו. שניים מתורגמים לעברית והשלישי אינו מתורגם עקב חוסר דרישת קהל הקוראים. ואז נולדת באנגליה הסדרה- Outlander שמצליחה בעולם ומשודרת כאן ב-יס-בשם ״זרה״ והספר השלישי מתורגם. אתמול חברתי היקרה Dorit Shani סיפרה לי כי הוא על המדף. אני מביטה על הכריכה ודמעות בעיני -קיבלתי דרישת שלום ממקומות רחוקים שזה עתה שבתי מהם. Stonehenge המופלא והקסום.

Stonehenge, England

עוד על המסע בזמן שלי בקרוב... בינתיים רוצו לקרוא : נוכרייה, שפירית בענבר ונוסעת מעבר לזמן...

אורנה וידאל – טארוט ונומרולוגיה. ייעוץ והכוונה, קורסים וערבי נשים 050-8802801

כל הזכויות שמורות.


42 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page