top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תאורנה וידאל

ירח מלא וכחול


ירח מלא וכחול

הלילה ה -21 במאי ירח מלא וכחול. פני הירח יהיו מוארים באופן מיוחד בגלל מיקום הירח, הזווית שלו מול כדור הארץ. מאחר וזהו הירח השלישי או הרביעי בעונה זו הוא נקרא ירח כחול. יש הגורסים כי ירח כחול הוא ביטוי להופעה נדירה של שני ירחים מלאים באותו החודש ואכן ,האירוע יוצא הדופן הזה מתרחש אחת לשלוש שנים בערך.

הירח תמיד מרגש אותי או רצוי שאומר הלבנה, זו אנרגיה נשית, לגמרי. הירח מייצג את הרחם בגלגל המזלות וכמובן שהתמונה מיד לקחה אותי לעולם הטארוט האהוב עלי כל כך עם העומקים שבו, בדיוק כמו תת המודע. הירח מראה לנו שתי פנים – ירח מלא וחסר ותמיד ייצג את הדמיון, את תת המודע, את הפן הנשי באישיות, רגשות ומצבי רוח. להבדיל מהשמש, לירח אין אור משלו, חסרה לו היכולת להאיר בבהירות את העולם. כאשר אור הירח שולט המציאות נראית מתעתעת ושונה -סובייקטיבית, מסתורית אך קסומה.

קלף הירח בטארוט מספרו 18, כמעט סוף המסע של השוטה בטארוט. 9 הוא מספר עוצמתי המסמל סגירת מעגל ולידה מחדש, סיום והתחלה של משהו אחר, טוב יותר. כשאנו לומדים להקשיב לקול הפנימי אנו יוצרים מציאות אחרת בחיינו, והשינוי הזה יהיה מאוד מאוד משמעותי. הירח מייצג את הפחדים שלנו ואת כל הרגשות המעכבים אותנו בדרך למימוש עצמי. קלף הירח בטארוט קורא לנו לעשות עבודה רוחנית עמוקה בתת המודע שלנו. זה הזמן לפתור את הבעיות, להשתחרר מהמועקות. להיכנס פנימה, עמוק לאותם מקומות שמזמן נעלנו ואת המפתח איבדנו. אם נעז לעשות כך, הנשמה שלנו תרוויח ותגדל.

בסופו של דבר כדאי שנזכור כי הירח מהווה מקור כוח אנרגטי חשוב -הוא מאפשר לנו לחוות מנעד של רגשות בחיינו ובלי זה הרי לא ממש חיים!

צאו החוצה, הרימו ראשכם למעלה, הביטו בירח, תהנו מאורו, האירו את ליבכם ונשמתכם ולאמיצים שביניכם, צללו פנימה ובדקו ממה אתם פוחדים? איזה רגש שלילי מנהל אתכם? מה עוצר אתכם מלזרוח ולהאיר?

לילה של קסם לכולכם!

אורנה וידאל – טארוט ונומרולוגיה. ייעוץ והכוונה, קורסים וערבי נשים. 050-8802801

כל הזכויות שמורות.

129 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page