top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תאורנה וידאל

מסע של שפע


מסע של שפע

השבוע הסתיים לו עוד קורס טארוט וקוראות בקלפים יצאו אל העולם. זה היה מסע של חסד, של צמא לידע, דרך ארוכה שבה התקלפו מול הקלפים ובחנו באומץ את אמיתות חייהן.

רגע לפני שתצאנה אל העולם להשפיע בטוב, להביא עוד תקווה ואור ברשת היקומית, הן בוחנות את המסע שעשו. במבט לאחור, הן מבינות עד כמה השתנו חייהן, כמה הן השתנו: תובנות שירדו, מקומות אפלים שהעזו להאיר, שינויים שהחלו בדיבור, במחשבה, בשינוי התודעה והתדר והשפיעו עליהן ועל הסובבים אותן לטובה. היו גם ניסים קטנים שהתרחשו בדרך, בשקט בשקט כמעט בלי לשים לב. וכעת, ברגע הפרידה, התחדדה ההבנה שהייתה שם כל הזמן, עד כמה אנחנו משפיעים על חיינו בדיבור, בחשיבה, בגישה, ומעל לכל באמונה בשפע היקומי.

שפע זו מילה מדהימה, הפירוש הבסיסי שלה הוא: ריבוי, כמות יתר. כשאנחנו מברכים את עצמנו ואחרים בשפע אנחנו למעשה מאחלים הרבה מכל הטוב הקיים בכל תחומי החיים.

קלף אס המטבעות מייצג פוטנציאל חומרי הניתן לנו מן היקום. זהו השפע היקומי, שפע חומרי, ההתנהלות שלנו עם כסף אך לא רק, אלא גם שפע פיזי, הנוגע לגופנו, במיוחד בהתייחסות לבריאות שלנו. זהו שפע שמשליך על כל ההיבטים בחיינו. היקום מגיש לנו את המטבע ביד פתוחה, בנתינה והענקה. השפע נמצא שם, בהישג ידינו, זהו פוטנציאל שעלינו לממש והאחריות למימושו מוטלת עלינו. כל שעלינו לעשות הוא להתחבר אליו.

אז איך מתחברים לשפע?

בתור התחלה, מפסיקים לחשוב על שפע במשמעות של כסף בלבד. נכון, כסף הוא מרכיב חשוב בחיינו אך ההתמקדות בו בלבד מכניסה אותנו לראייה מצומצמת ומגבילה - אנחנו זה רק הכסף שאנחנו מרוויחים או מבזבזים. זוהי הסתכלות על החיים כעולם של חומר בלבד.

הנקודה המרכזית היא שאנחנו לא צריכים להיות עשירים בממון, בכסף, או בנכסים כדי להנות משפע העולם. החיים שלנו הם לא היבט חומרי בלבד כפי שגופנו הוא לא רק חומר. אנחנו והעולם סביבנו קשורים בצורה עמוקה אל עולם הרוח ומכאן תבוא ההבנה שצריך פשוט להנות מכל מה שיש עם מה שיש.

מעל לכל, החיבור לשפע קשור בהודיה. ככל שאנו בהודיה גדולה יותר, היקום יזמן לנו שפע גדול יותר, מעגל של קסם. כל שאנחנו צריכים לעשות הוא להעריך ולהודות כל יום מחדש, על הדברים הכי בסיסיים והכי טריוויאליים, בעיקר אלו הנראים מובנים מאליהם. זה הזמן לשים לב לניסים קטנים המתרחשים סביבנו, הבריאות שלנו, קורת הגג, הכסות לגופנו, מקום העבודה שלנו המספק לנו פרנסה, משפחתנו ועוד. החיבור לשפע כרוך ביכולת שלנו להבין, לדבר ולהיות בתדר של שפע. נתחיל מזה, וכל השאר כבר יגיע.

אורנה וידאל – טארוט ונומרולוגיה. ייעוץ והכוונה, קורסים וערבי נשים 050-8802801

כל הזכויות שמורות

27 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page