top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תאורנה וידאל

שוב בנסיגה


שוב בנסיגה!

הכוכב הכי קטן במערכת השמש והכי קרוב אליה. מכוסה במכתשים שנוצרו כשמטאורים התנגשו בו, ואין לו ירחים. בצד אחד הוא קר מאוד ובצד השני חם באופן קיצוני – מרקורי, נעים להכיר. וכמו בכל שלושה חודשים, והשנה זו הפעם השלישית, הוא שוב בנסיגה בין התאריכים 28 באוגוסט ועד 22 בספטמבר והפעם במזל בתולה.

כמה ימים לפני תחילת הנסיגה הרשמית כבר הורגשה השפעתו. המקרר התקלקל, הדוד התפוצץ, כל זאת בנוסף לתקלות של תקשורת בינאישית וחוסר הבנה, פשוט חגיגה אחת גדולה.

אז מה זו נסיגה? הכוכבים לא באמת הולכים אחורה, הם עדיין נעים במסלול שלהם. מנקודת הראות שלנו בכדור הארץ זה רק נראה כך. אנסה להסביר: תדמיינו שאתם עומדים בפקק תנועה שנע באיטיות. בנתיב לידכם נוסע רכב ושניכם נוהגים באותו כיוון. ברגע שהתקדמתם בנתיב שלכם, נראה כי הרכב שלידכם נוסע אחורה, מעין אשליה שבוודאי נתקלתם בה. כשמדובר בכוכבים, "האשליה הזו" משפיעה עלינו אנרגטית. אנחנו רואים ומבינים דברים שלא הבנו עד עתה, ומתעלמים מנושאים אחרים שתמיד היו שם לנגד עינינו.

נסיגת מרקורי תשפיע על מזל בתולה בפרט ועל שאר המזלות בכלל. בתקופה זו, טוב יהיה אם כולנו ננשום רגע לפני החלטה או צעד משמעותיים. כדאי להמתין עם חתימת חוזים או ביצוע עסקאות ורכישות מיוחדות.

נסיגת מרקורי כשליט מזל בתולה, תעיב על ענייני הבית, העבודה, בריאות וחיי היום - יום. מרקורי קשור גם בתקשורת, ולכן חשוב מאוד שנשים לב לתקשורת הבינאישית שלנו. בני ובנות המזל הביקורתיים והשיפוטיים, "מצטיינים" במיוחד כעת. אנא מכם, הורידו הילוך בביקורת, לאט לכם עם המילים המצליפות. זוהי הזדמנות להתבוננות פנימית, לעשיית בדק בית, לתקן את מה שצריך אצלכם. העולם שם בחוץ ימתין, אני מבטיחה. זכרו שבתקופה זו המאופיינת בחוסר סבלנות, ריבים יכולים להתפרץ בקלות, בגלל חוסר הבנה, טון לא מתאים, או דברים שהוצאו מהקשרם. השתדלו להיות ברורים ומדויקים.

תקשורת מתקיימת גם בבית בו אנו חיים: צנרת ששומרת על זרימה טובה, מחשבים, מכשירי חשמל, גם איתם מרקורי "אוהב להשתעשע" . חשוב שנשים לב גם לרכב בו אנו נוהגים, כי תקלות הן דבר שבשגרה כשמרקורי בסביבה.

הנסיגה הפעם נותנת דגשים לעולם החומר בכמה היבטים. מדובר לא רק על כסף והוצאות מיותרות, אלא גם על פרנסה- שמרו על מקום העבודה שלכם. רוצים לעזוב? המתינו מעט ובכלל היזהרו בבחירת המילים בשיחה עם הבוס. פוטרתם? ראו בכך הזדמנות לשיפור ושינוי.

בהיבט אחר, חומר, זה גם אנחנו . נשים לב לכל הקשור לגוף שלנו ובריאותנו. זהו זמן מצוין להפסיק לדחות בדיקות מתוכננות ולהתחיל לבצע.

אז מה בכל זאת טוב בכל הסיפור הזה? למעשה, בכל פעם שכוכב נכנס לנסיגה זוהי הזדמנות מצוינת עבורנו לחשב מסלול מחדש, לעצור ולערוך חשבון נפש. הנסיגה משפיעה על אנשים שונים באופן שונה. אם אתם מרגישים תקועים או פרויקט שהתחלתם צולע, קחו בחשבון שאתם בהשפעת הנסיגה ולפעמים דווקא אותה נסיגה תעלה לתודעתכם אפשרויות שאפילו לא חשבתם שאפשר, היא תכריח אתכם להיות יצירתיים ולהשתנות. קחו את התקופה הזו כהזדמנות לעצור, להתנהל בזהירות רבה יותר, להתבונן פנימה ולחפש משמעות.

אורנה וידאל – טארוט ונומרולוגיה. ייעוץ והכוונה, קורסים וערבי נשים 050-8802801

כל הזכויות שמורות.

11 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page