top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תאורנה וידאל

9.9.9


9.9.9

יום שישי בסוף השבוע הנוכחי, מביא איתו תאריך מיוחד במינו - התשיעי בחודש התשיעי, בשנה התשיעית ( 2016=9 ). זהו יום שער קוסמי אנרגטי משמעותי במיוחד. יום שבו אנרגיות חזקות של אור יורדות מהיקום אל אמא אדמה.

9 נראה כמו ביצית וזרע ומסמל לידה או לידה מחדש. זהו מספר מיסטי עוצמתי, המסמל סיום וסגירת מעגל לקראת התחלה חדשה. 9 מהדהד עם חוקי היקום והתודעה, מסמל מנהיגות רוחנית, נתינה טהורה ללא ציפייה לתמורה, ביטול האגו ועשייה למען טובת הכלל.

הצירוף 9 9 9 בעצם מורכב מהתדר העוצמתי של 9 כפול שלוש. ביום הזה במיוחד נכנסת אנרגיה חדשה ומתרחשת עלייה במודעות העולמית והאישית. אמת ומידע יוצאים לאור לטובת כולנו. מורים רוחניים ושליחי אור מכל הסוגים נקראים לצעוד קדימה ולהגביר את עשייתם למען האנושות כולה.

השער שנפתח מאפשר סיום וסגירת כל מה שלא משרת אותנו יותר, פינוי הישן, היטהרות והתקדמות לקראת החדש. זהו עיתוי אנרגטי מושלם לקראת השנה העברית החדשה הבאה עלינו לטובה, וגם לקראת 2017 שערכה הנומרולוגי יהיה 1 המסמל התחלות חדשות .

כדי שנוכל לזנק קדימה בנקודת ההתחלה, אנחנו חייבים לסגור את כל הקצוות. כל מה שצריך להסתיים, כל מה שיש לטפל בו, ידרוש את תשומת ליבנו כעת. למעשה, התהליך הזה כבר החל עם תחילת 2016, אין כאן משהו פתאומי, אך היום הזה הוא הזדמנות לקבל החלטות שאולי נמנענו או התמהמהנו מלקחת. זהו יום של בהירות מחשבתית. מידע שהיה סמוי מן העין יתגלה ותהיה לנו הזדמנות פז להסתכל על הדברים מנקודת מבט שונה, כזו שעוד לא ניסינו. הכל במטרה להשתחרר מכל מה שלא נכון לנו כדי שאפשר יהיה להמשיך הלאה. תחשבו על ארון בגדים עמוס לעייפה. אם לא מפנים את מה שלא מתאים לנו, מה שלא לבשנו מזמן וכנראה כבר לא נלבש, איך יהיה מקום לחדש?

האנרגיה העוצמתית הזו כבר כאן, אז בואו ננצל אותה לטובתנו. בואו נראה בה מנוף והזדמנות להתקדמות והצלחה. זו הזדמנות לכולנו לבטא את הייחוד שלנו, לסמוך על עצמנו, על תחושות הבטן ועל קריאת הנשמה שלנו, כי היא יודעת את הדרך. זה הזמן להתכונן להתחלה חדשה וטובה יותר. אם רק נקשיב לקול הפנימי, נחווה לידה רוחנית מחודשת.

ספטמבר הוא חודש מאתגר, ועל כך עוד אכתוב בהמשך. היבטים מסוימים בחיינו מסתיימים, המעגל מגיע לסופו. במקביל, זהו זמן מצוין לעשיית סדר. נכיר בעובדה כי הכל מתרחש מסיבות קארמתיות שיתבהרו בעתיד הקרוב. נפנה את הדרך כדי שנוכל לפתוח מעגל חדש שבו נממש את ייעוד החיים ומשימת הנשמה. אין כאן מקום לספקות ופחדים מתוך ידיעה ברורה, כי כוחות היקום האדירים יתמכו בנו! סיום והתחלה, מעגל שאינו נגמר.

אורנה וידאל – טארוט ונומרולוגיה. ייעוץ והכוונה, קורסים וערבי נשים. 050-8802801

כל הזכויות שמורות.

37 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page