top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תאורנה וידאל

שנה חדשה

עודכן: 10 בספט׳ 2020


שנה חדשה

השנה הנוכחית מסתיימת ומותירה אותנו עם החווית שחווינו, מגוון רגעים ותמונות חיים שלמות עטופות בכל מנעד הרגשות. בעוד רגע תבוא השנה החדשה והיא, רעננה כמו לוח לבן ונקי שעוד לא נרשם עליו דבר. כמו תמיד, בנקודת ההחלפה של ישן בחדש, קיים קושי להיפרד ממה שהיה לטובת מה שעוד יהיה, שעדיין נסתר מעינינו.

השנה היוצאת מותירה אותנו בתחושה מעורבת. אם הייתה לנו שנה נהדרת קשה לנו להיפרד מכל הטוב שחווינו מתוך חשש אנושי, טבעי לגבי העתיד. ואם הייתה לנו שנה לא פשוטה אנו שמחים שהיא הגיעה אל סיומה מתוך ציפייה לימים טובים יותר. הכל תלוי בחוויה שלנו ביחס לשנה החולפת, שממנה למדנו שיעור או שניים.

המחשבה הזו מביאה אותי אל Wayne Dyer Dr. (ד"ר וויין דייר) שהיה פילוסוף והוגה דעות אמריקאי. לדבריו, ניתן לראות בכל אירוע בחיינו הזדמנות לצמיחה או מכשול. יותר מכך הוא חידד ואמר כי "בחיים, אנחנו לא מקבלים את מה שאנחנו רוצים, אלא את מה שאנחנו". ברור כי המחשבה שלנו יוצרת מציאות אבל המציאות שתיווצר תלויה בראש וראשונה במהות שלנו, במי שאנחנו, בתדר האנרגטי שאנחנו נושאים.

התדר האנרגטי שלנו משפיע ומתבטא בסביבתנו, בדברים הכי פשוטים. בוודאי קרה לכם, שנכנסתם למסעדה והמלצר שפגשתם היה זעוף פנים. הסיבות לכך יכולות להיות מגוונות ולא בהכרח קשורות אליכם. במקום להתמרמר על איכות השירות, כדאי לחייך ולשאול אותו לשלומו. כשהוא בא לשאול אתכם אם האוכל היה לשביעות רצונכם, נסו לומר שהמנה הצליחה לו היום מעל למצופה! נסו ותזכו לראות מהפך באדם שמולכם, שינוי מציאות ברגע, הדהוד אנרגטי שניבט מעיניים נוצצות ומחייכות אך ורק בזכות האנרגיה שהבאתם אתכם.

כולנו מכירים את חוק המשיכה בעולם הרוחני. דומה מושך דומה, מחשבה יוצרת מציאות, הצורך בהתמקדות וזימון הדברים שאנחנו רוצים בחיינו. לפעמים זה מצליח לנו ולפעמים ממש לא. ההסבר לכך נעוץ בעובדה שאנחנו משקיעים אנרגיה רבה בדברים שאנחנו רוצים ושוכחים להשקיע את אותה אנרגיה במי שאנחנו רוצים להיות באותה נקודה. היקום לא יודע מה אנחנו רוצים אך הוא יודע ומכיר את ההוויה הפנימית שלנו, את התדר האנרגטי שאנו נושאים. היקום יגיב לתדר שלנו, לרטט האנרגטי שלנו, ואותו אי אפשר לתמרן. אי אפשר לזמן נדיבות ואדיבות מבלי להיות נדיב ואדיב. לזמן אהבה ללא אהבה לעצמך ולאחרים תוך התנהלות ביקורתית ושיפוטית. לזמן זוגיות תוך כדי חוסר רצון למתן את האגו, להתפשר ולוותר על ה"לבד". אי אפשר לזמן לחיינו שפע החולש על כל תחומי החיים בהתנהגות ובמחשבה קמצנית (לא רק באופן חומרי אלא גם רגשי). בסופו של דבר אנחנו נצליח לזמן לחיינו רק את הדברים שיהדהדו עם המהות הפנימית שלנו, עם קול הנשמה, עם הרטט האנרגטי שלנו.

לקראת השנה החדשה, כדי ליצור את המציאות הרצויה לנו עלינו לחשוב מה היינו רוצים להיות, עמוק בפנים, באופן הכי אמיתי וכנה, בלי עטיפות מנצנצות והעמדת פנים, ולהתנהג כך! זה הזמן לרקום חלומות לשנה החדשה ולזרוע את הזרעים למימוש הדרך. יותר מכך, זה הרגע להבין מה החלום שלנו מבקש מאיתנו להיות! לתרגם את השאיפה, את החלום להוויה. להבין איזה אדם אנו צריכים להיות במקום הזה. עלינו ליצור שינוי במהות הפנימית שלנו ורק אז ייווצר שינוי בעולמנו החיצוני, זה בסופו של דבר מה שישפיע על מימוש חלומותינו. ככה מחשבה יוצרת מציאות, מבפנים, החוצה.

שנה טובה שתהיה לכולנו, מבורכת ושמחה. שנה של חלומות והגשמתם.

אורנה וידאל – טארוט ונומרולוגיה. ייעוץ והכוונה, קורסים וערבי נשים. 050-8802801

כל הזכויות שמורות

114 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page