top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תאורנה וידאל

שער אנרגטי וסופר-מון


שער אנרגטי ו-Super Moon

ימים מעניינים לפנינו, מלווים באנרגיה משמעותית וחשובה. טוב יהיה, אם נערך ונתכונן ברמות התודעה השונות. ביום שישי ה- 11.11 נפתח שער אנרגטי מיוחד. זהו יום של התעוררות רוחנית, שאת השפעותיו נרגיש בתקופה הקרובה. ביום שני 14.11 יהיה סוּפֶּר-מון Super Moon , כזה שלא נראה משנת 1948 .

אז בואו נעשה סדר. השער האנרגטי ב –11.11 מביא סיפור מעניין. 11 מורכב מפעמיים אחד וחיבור הספרות נותן לנו 2. כלומר יש כאן שילוב של אנרגיה זכרית ונשית, יין ויאנג. 1 נושא את תדר אנרגיית השמש הזכרית והיוזמת. 2 נושא את תדר הירח/הלבנה המקבלת והמכילה. הירח מייצג את הרחם בגלגל המזלות, לכן זו אנרגיה נשית לחלוטין. אם כך, 11 הוא כוח נשי וגברי המבטא דואליות באופן כפול ומכופל ביום הזה.

11 הוא גם מספר מאסטר. אלו שנולדו ב-11 בחודש או שנתיב הגורל שלהם-11 נושאים תדר מורכב מאוד. לרוב עברו משברים בחייהם ומהם צמחו, נולדו מחדש מתוך הקושי כמו עוף החול שנשרף ונולד מחדש. מתוך ניסיון החיים והתובנות הם למדו לרפא את עצמם, וכעת יכולים לעזור לאחרים. 11 נושא עימו רגישות ואינטואיטיביות בזכות אנרגיית הירח ובמקביל, רצון לפרוץ קדימה, ליזום ולעשות בזכות אנרגיית השמש. הדואליות הזו מביאה למתח רב שניתן לפוגג אותו ע"י פיתוח מודעות רוחנית והקשבה פנימית. אלו הדברים שיעניקו לאדם כוחות אדירים לצלוח את מסע חייו.

היום המיוחד הזה 11.11 מבקש מכולנו להעז, לפרוץ, להוביל וליזום, לבחון את כוחנו מחדש, להטיל ספק בקיים, להקשיב לתחושות הבטן, לבקש מהיקום ולהאמין שאנחנו יכולים להיות המאסטרים של חיינו. זה הרגע להבין שאת העבר אין באפשרותנו לשנות אבל העתיד, הוא כבר סיפור אחר. זה הזמן להפנים כי לכל אחד מסע שונה בחיים. אין טעם לעסוק בהשוואות אלא במיקוד פנימי והתכווננות עצמית.

ב - 14.11 יהיה ירח מלא ומיוחד, סוּפֶּר-מון Super Moon כזה שלא נראה מזה שישה עשורים. הירח נמצא מעט יותר קרוב לכדור הארץ מאשר בדרך כלל במסלולו. כשתופעה זו מתרחשת כשיש ירח מלא, הירח נראה לנו גדול יותר. הפעם הבאה שהירח יהיה בקרבה כזו, תתרחש רק ב-2034 . נכון שראינו סוּפֶּר - מון בעבר, זה השני בסדרה של שלושה בסתיו הנוכחי (הקודם היה באוקטובר) אבל הירח שיהיה ביום שני יסמל את השיא, הוא יראה קרוב, בהיר וגדול! למרות שיהיה לנו עוד סוּפֶּר-מון בדצמבר, מופע הירח הזה יהיה גרנדיוזי!

בלילה כזה אפשר להבחין שהגאות בים חזקה יותר מבדרך כלל בטווח של עשרות ס"מ ואנחנו כבר יודעים שהכל קשור והכל אנרגיה, לכן גם הגאות הרגשית שלנו בשיאה. בסופו של דבר כדאי שנזכור כי הירח מהווה מקור כוח אנרגטי חשוב -הוא מאפשר לנו לחוות מנעד של רגשות בחיינו וזו מהות החיים. הירח מייצג את הפחדים שלנו ואת כל הרגשות המעכבים אותנו בדרך למימוש העצמי, ובמקביל קורא לנו לעשות עבודה רוחנית עמוקה בתת המודע שלנו. זה הזמן לפתור את הבעיות, להשתחרר מהמועקות, להיכנס פנימה עמוק לאותם מקומות שמזמן נעלנו ואת המפתח איבדנו. אם נעז לעשות כך, הנשמה שלנו תרוויח ותגדל.

כדאי שניקח את שני האירועים הללו כדרך למנף את חיינו. אפשר לכתוב את המטרות שהיינו רוצים לממש, להדליק נר ולבקש את אשר על ליבנו בהתכווננות מלאה ובדיוק מפורט. אפשר להכין לוח חזון והכי חשוב לשים לב למחשבות ומילים חיוביות, התמקדות ברצונות שלנו ולא בפחדים.

ביום שני בערב, צאו ליהנות מאור הירח, האירו את ליבכם ונשמתכם. זו ההזדמנות שלכם להאיר ולזרוח.

ימים של קסם בדלת, לא תפתחו?

אורנה וידאל – טארוט ונומרולוגיה. ייעוץ והכוונה, קורסים וערבי נשים. 050-8802801

כל הזכויות שמורות.

127 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page