top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תאורנה וידאל

מזג אויר שמימי


מזג אויר שמימי

בתוך מזג האוויר הסוער שליווה אותנו השבוע נדמה כי גם מזג האוויר השמימי עסוק לא פחות.

ב- 13-14 בדצמבר היה לנו ירח מלא, עוד סופר מון, שלישי ואחרון בסדרה של ירחים לשנה זו שהביאו אור לעולם. הירח הזה לקח אותנו עד קצה הדרך של 2016, כמעט והגענו אל היעד. האנרגיה העוצמתית שלו תסייע לנו להתמודד עם הפחדים בתת המודע, לשחרר את כל מה שלא נחוץ לנו ובמקביל להתכונן לשנה החדשה .

גלסטונברי אנגליה סופר מון

ב- 19.12.2016 מרקורי שוב נכנס לנסיגה שתימשך עד 8.1.2017. אם נחשוב על זה לרגע, השבוע הראשון של 2017 יתחיל כשאנחנו עמוק בתוך נסיגת מרקורי. כלומר, לא הכול יזרום כפי שהיינו מצפים מהשבוע הראשון של השנה החדשה והאמת היא שיש בכך אפילו ברכה. 2016 שערכה הנומרולוגי 9 הייתה שנה לא פשוטה של סיומים רבי משמעות, התלבטויות וצורך בהחלטות. הרגשנו שהגיע הזמן לגעת לעומק בחיינו, לבחון אם כל מה שמתרחש בהם נכון ומתאים לנו. הייתה תחושה של פרידה מדפוסים מעכבים ושחרור כל מה שלא הועיל, לא קידם ולא שירת כדי לפנות מקום לחדש. ניתן לומר, כי היקום מעניק לנו עוד קצת זמן לסלול את הדרך החדשה.

כשאנו שומעים על נסיגת מרקורי מיד אנו חוששים שהנה הגיעה תקופת הבעיות והקצרים בתקשורת, קלקולים ותאונות, קושי בחתימת חוזים וכו'. מכל זה לא ניתן להתעלם, אך הנסיגה של מרקורי מבחינה רוחנית היא זמן של טרנספורמציה עוצמתית. הערפל מתבהר והאמת הפנימית נחשפת.

מרקורי כידוע היה שליח האלים במיתולוגיה היוונית, אל המדע והאסטרולוגיה. הוא לימד את בני האדם לכתוב, לספור ולמדוד. הוא נתפס כאל אומנות הדיבור וככזה משפיע על צ'אקרת הגרון שלנו ,על הביטוי האישי והתקשורת שלנו עם העולם.

כשמרקורי בנסיגה הוא מתחבר לצד האפל שלנו, מעלה אל פני השטח את מה שהסתרנו או מה שמעיק ומכאיב לנו במטרה לעשות סדר וניקיון במחשבות ובאמונות שלנו. הנסיגה שלו יכולה להיות ברכה במובן שהיא מביאה אותנו למודעות, לגילוי האמת הפנימית ולהארה. למעשה כל דחייה שתתרחש בעקבות הנסיגה משרתת משהו עמוק יותר. אם תרגישו שהנסיגה משפיעה עליכם במיוחד קחו את הדבר כהזדמנות להתבוננות פנימית עמוקה.

הפעם מרקורי נסוג במזל גדי המעשי והיציב כלומר הנסיגה תדרוש מאתנו להיות פרקטיים, פחות רגש ודרמה ויותר עשייה. הנסיגה הזו תקרקע אותנו רגע לפני שנמריא עם החלומות של השנה חדשה ממקום של בהירות ומטרה.

ולסיום, ב- 21 בדצמבר יחול יום ההיפוך החורפי- Winter Solstice. היום הזה בתרבות הקלטית הוא יום חג לידתה של השמש, מאורע חשוב בעולם הטבע ובעולם בני האדם. זהו היום הקצר ביותר שבו הכי פחות שעות אור. במקביל, זהו הלילה הארוך ביותר אך מנקודה זו חל ההיפוך החורפי. השמש נולדת מחדש ובכל יום נקבל מעט יותר אור. האור מאז ומתמיד קשור במחשבתנו לחיים ותקווה, ולא במקרה חגים רבים הקשורים במוטיב האור נחגגים בתקופה זו.

אנחנו בנקודת מפנה. השנה מסתיימת, החורף כבר כאן, גם החשיכה. אך האור חוזר ומיום ליום כוחו גדל.

אורנה וידאל – טארוט ונומרולוגיה. ייעוץ והכוונה, קורסים וערבי נשים. 050-8802801

כל הזכויות שמורות.

20 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page