top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תאורנה וידאל

מתחילים מחדש


מתחילים מחדש.

2016 מסתיימת בסוף השבוע ומפנה את מקומה לשנה אזרחית חדשה. זו הייתה שנה לא פשוטה. דברים רבים הגיעו אל סיומם בתחום העולמי, המקומי והאישי. מבט חטוף אל עולם המוזיקה צובט בליבנו אחרי שכישרונות ענקיים נפרדו מאתנו – פרינס, דיוויד בואי, לאונרד כהן וג'ורג' מייקל ובזירה המקומית: גבי שושן, נחום היימן ואהובה עוזרי.

2016 הייתה שנה דרמטית ללא ספק, עם אנרגיה חזקה ועוצמתית. ערכה הנומרולוגי 9 הקשור אנרגטית לכוכב מאדים. מדובר באנרגיה של מלחמות ומאבקים שלצערי, טלטלו את העולם השנה. בהיבט החיובי 2016 סיפקה הזדמנות לנטוש הרגלים לא מועילים, להיפטר מהישן והמיותר ולמקד את הכוחות במטרה. כל מה שעברנו השנה במישור האישי היה כהכנה לשנה החדשה.

2017 ערכה בנומרולוגיה 1 כלומר אנחנו מתחילים מחדש. זו ההזדמנות שלנו כעת להיות בדיוק כפי שנראית הספרה 1 – כמו חץ שנשלח קדימה, מכוון למטרה. זה הזמן לגלות מנהיגות ויוזמה, לפרוץ דרכים חדשות מבלי לחשוש מהתחלות חדשות. למצוא את הכישרון שמייחד אותנו, לחשוף את האינדיבידואל הטמון בנו ולרתום אותו עבור העולם. הגיע הזמן לשתף פעולה עם הסביבה מבלי לוותר על ה"אני" שבי.

1 קשור גם לאנרגיית השמש, זוהי אנרגיה זכרית ויוזמת. אם נחשוב לרגע על השמש, היא מרכז היקום, בלעדיה אין לנו חיים. היא מביאה את מתנת החיים בביטחון. אנחנו הולכים לישון כל לילה בידיעה ברורה שבבוקר השמש תזרח ותעניק לנו משפע אורה וחומה. 2017 כשנה של התחלות והזדמנויות חדשות, בדיוק כמו השמש, תעניק לנו את הביטחון והיוזמה כדי שנצא לדרך. זו תהיה שנה של המצאות, תגליות, יצירה חדשה מכל סוג, רעיונות מקוריים הקשורים בנו, בסביבתנו הקרובה והרחוקה.

2017 מעניקה לנו הזדמנות להיות התסריטאים, הבמאים והמפיקים של חיינו. לפתוח את עצמנו לדרכים ואפשרויות חדשות, נקודות מבט אחרות שעוד לא ניסינו. שנה זו קוראת לנו להיות עצמאים, עם שתי רגליים על הקרקע. עלינו להבליט את מקומנו כמו חוט מבריק, יפהפה ומיוחד במארג היקומי.

חשוב שנבין כי אין לנו ממה לחשוש וכדאי שנלך בעקבות הלב. דווקא השנה ב- 2017 הדגש יהיה על התחלה, שינוי והתקדמות. עלינו להאמין בעצמנו, לכבד את מי שאנחנו ואת המתנות שאנו יכולים להביא לעולם ואולי עוד לא השתמשנו בהן. זה הזמן ליהנות מהייחוד שלנו, לנטוש את העדר ולהשמיע את הקול הייחודי שלנו הבוקע מתוך האמת הפנימית שלנו. זה הזמן ללמוד, להתפתח וללכת בכיוון שמזמן רצינו. יתכן כי ב- 2016 לא הספקנו לסגור את כל הקצוות ולעשות את השינוי המיוחל אך הרגע לכך הגיע. 2017 כבר כאן. תנו לעצמכם לזרוח ולהאיר, קחו את ההזדמנות לשינוי והתקדמות כי זה הזמן להניע את התהליך.

"הפחד העמוק ביותר שלנו הוא לא שמא אנחנו חלשים מדי. הפחד העמוק ביותר שלנו הוא שאנחנו בעלי עוצמה שמעל לכל שיעור. זה האור שבנו - לא האפלה שבתוכנו - שמפחיד אותנו יותר מכל. אנחנו שואלים את עצמנו - איזו זכות יש לי להיות מבריק, יפהפה, מוכשר ואהוב? למען האמת - איזו זכות יש לך לא להיות? אין שום-דבר נאור בלהצטמק כדי שאחרים לא ירגישו חסרי-ביטחון. ככל שניתן לברק שלנו להאיר אנחנו מעניקים, בלי מודע, רשות לאחרים לעשות כמונו. ככל שנשתחרר מהפחדים שלנו, נוכחותנו תשחרר אחרים מפחד". נלסון מנדלה.

למה אתם מחכים?

אורנה וידאל – טארוט ונומרולוגיה. ייעוץ והכוונה, קורסים וערבי נשים 050-8802801

כל הזכויות שמורות

37 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page