top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תאורנה וידאל

מיליארד סינים לא טועים


מיליארד סינים לא טועים!

ב- 1 לינואר 2017 העולם המערבי חגג שנה חדשה. נכנסנו לתקופה מעניינת המלווה בשערים אנרגטיים עד לשיא ב - 28 לינואר בו חל ראש השנה הסיני.

בחודש ינואר היו לנו כמה שערים אנרגטיים 1.1 , 10.1 , 11.1 , 19.1 , 28.1 ואם ניקח בחשבון ששנת 2017 ערכה הנומרולוגי 1 המשמעות היא שכל השערים היו באנרגיה של הספרה 1 המסמלת התחלות חדשות ופריצה קדימה.

28 לינואר הוא יום שער חשוב שבו נחווה שינוי אנרגטי. נרגיש שאנו יוצאים מחשיכה לאור גדול. נכנס לתהליך של התעלות והיטהרות והמעבר יורגש ע"י כולנו. אנחנו נכנסים לתקופה שבה הלב יהיה כלי ריפוי משמעותי וישפיע על כולנו בנושאים של משפחה, חברויות, יחסי אהבה ועוד. הלב שלנו יתרחב ללא פחד ויביא אותנו לשינוי והתפתחות. אחרי האנרגיה הקשה של 2016 נוכל סוף סוף להיכנס למעגל חדש, טהור ונכון. נרגיש כמו לוח נקי ולבן, מוכנים לבטא את הכישרונות והמהות הטמונה בכל אחד מאתנו, כעת יותר מתמיד.

ביום זה, עם מולד הירח חל גם ראש השנה הסיני. השנה הקודמת הייתה שנת הקוף שהביאה אלינו דברים לא צפויים והייתה מלאה באתגרים והתמודדויות. 2017 היא שנת התרנגול. לפי האסטרולוגיה הסינית, התרנגול מביא תכונות של ארגון, פרקטיות וחיבור לקרקע. האנרגיה שלו קשורה להחלטות מתוכננות בקפידה וסיכונים מחושבים. 2017 דורשת מאתנו לתכנן את הצעד הבא, בדיוק כמו בתפיסה המערבית. זהו תדר של התחלות חדשות וצורך לסלול את הדרך כדי להגיע להישגים. זמן מושלם לקחת אחריות על הכיוון שבו אנחנו מנווטים את חיינו.

שנת התרנגול מאופיינת מצד אחד באנרגיה של YANG - יאנג, אנרגיה זכרית של אש ומצד שני באנרגיה של YIN- ין המביאה איכות נשית. לפי הרפואה הסינית לאנרגיית האש שני היבטים. האחד יאנגי (זכרי) באופיו היכול להביא לאלימות והרס במידה והאש תצא משליטה. הדבר יבוא לידי ביטוי בקיצוניות ופנטיות על כל סוגיה, מלחמות, טרור ושחיתות כלכלית . עם זאת, לאש יש היבט נוסף ייני (נשי) השייך ללב. כשהאנרגיה הזו בשליטה יש לה יכולת חיבור ואיחוד לבבות, תדר של אהבה הנישא בין ההמונים, כוח של אהבה והכלה רגשית נשית שיבלטו השנה במיוחד, שנת הלב.

התכונות של התרנגול הפרקטי יאפשרו לנו להתמודד עם השילוב הזה, ירסנו ויחזיקו את האנרגיה הזו בשליטה. אפשר יהיה להוביל לפתרונות בדרכי שלום, לשלוט בכעס ולפתור קונפליקטים. מדובר באנרגיה שתעצים את הכוח הנשי וב- 2017 יותר ויותר נשים יהיו באור הזרקורים. עדות לכך ראינו רק בשבוע שעבר בהפגנות הנשים בארה"ב ובעולם נגד דונלד טראמפ הנשיא החדש של ארה"ב. אנו חווים התעוררות נשית עולמית ולמען האמת, הגיע הזמן מזמן.

למרות הצורך בתכנונים והכנות, שנה זו תלמד אותנו לתת אמון בתחושות הפנימיות שלנו, ללכת בעקבות האינסטינקטים והאינטואיציות שלנו. ברמה האישית, שנת התרנגול יכולה לעזור לנו לפתור בעיות מורכבות בחיינו. האנרגיה הזו תעזור לנו להכניס בהירות לתחומים בהם הרגשנו כעס ומתח. אם נשתמש בה ביעילות נוכל להתקדם בנתיב חיינו בפסיעות ענקיות.

שנת התרנגול היא שנת התעוררות. בדיוק כפי שהתרנגול קורא בבוקר, כך אנו מקבלים קריאת השכמה. ניתנת לנו ההזדמנות להתחיל מחדש, להיוולד מחדש, לשנות גישה לחלוטין, להבין כי אין בעיה שלא נוכל לפתור, או חלום שלא נוכל להגשים.

*ייעוץ מקצועי למאמר – רונית עומר רפואה סינית.

אורנה וידאל – טארוט ונומרולוגיה. ייעוץ והכוונה, קורסים וערבי נשים. 050-8802801

כל הזכויות שמורות.

56 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page