top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תאורנה וידאל

הכל וכלום


הכל וכלום.

מה עושים כשהכל אפשרי? כשאנחנו מלאים בידע וכישרונות, הדרך פתוחה בכל כיוון שנרצה וכל מה שצריך זה פשוט לצעוד בה. הכל אפשרי, הכל וכלום.

קלף השוטה בטארוט הוא קלף מעניין ומעמדו מיוחד. מספרו אפס כלומר הוא הכל וכלום. בקבלה, בנומרולוגיה ובתורות מיסטיות שונות האפס קשור ב-אין, הוא הריקנות הגדולה ביותר, הבלתי נתפס או מוגדר. אפשר להצמיד אותו לכל מספר ולהגדיל את ערכו: 1 יהפוך ל- 10 או ל- 100. אם נמקם אותו לפני המספר, הוא יהפוך לחסר משמעות. המספר אפס מסמל את רעיון האינסוף, את הנצח. בדיוק כמו 8 המייצג את האינסוף, אפשר לחזור על צורה זו אינספור פעמים. מבחינה הנדסית מדובר בעיגול וזו הצורה המושלמת ביותר. כל נקודה בעיגול נמצאת במרחק שווה מהמרכז. האפס מסמל חופש ממגבלות הזמן והמרחב.

השוטה שאינו טיפש כלל אלא נאיבי, מייצג את הנשמה המגיעה אל העולם, מייצג אותנו. רגע לפני שתבוא אל העולם הזה, הנשמה עומדת על קצה התהום. היא מבינה כי כדי לחוות היא חייבת ליפול. הנשמה צריכה להיות מוכנה להתנסות בהבלי ומכאובי העולם הזה כדי להתפתח ולגדול. רק בגוף פיזי היא תוכל לחוות רעב כדי להתענג על אוכל, להרגיש מהו שברון לב כדי להעריך אהבה, לשמוח ולהתנסות בצחוק מתגלגל וגם לכאוב כדי לבכות. באופן מדהים למדי, הנשמה תעשה זאת מבחירה חופשית ומרצון.

קלף השוטה בהחלט מעורר מחשבה. כשהוא מופיע הוא יסמן לנו כי הכל פתוח והכל אפשרי. זה הזמן לצאת להרפתקת חיינו, לקחת ביסים גדולים מהחיים בלי לחשוש ובלי לפחוד. להתנסות כדי להתפתח, לצמוח ולהתעלות. זה הזמן להסיר את המגבלות שאנו מציבים לעצמנו בתפיסת מציאות חיינו.

אז מה עושים כשהכל אפשרי? מה עושה האדם כשהוא מלא בכישרונות ויכולות וכל מה שצריך זה לעשות? איך בוחרים מכל הטוב הזה כדי שנהיה כמעט הכל ולא נהפוך לכלום?

פעמים רבות נפגוש אנשים מוכשרים "שלא יצא מהם כלום". הם באו לעולם הזה עם כל המתנות האפשריות ובכל זאת משהו לא הבשיל לכדי הגשמה והפוטנציאל האדיר הוחמץ. לעיתים תשמעו מהם את הטענה כי עדיף היה שלא היו מוכשרים בתחומים רבים כל כך. מבחינתם, המתנה הפכה לקללה כי היא הקשתה עליהם לבחור, להתמקד ולהחליט מה הם באמת רוצים ויכולים לעשות הכי טוב שאפשר. קשה להם להבין היכן הכוחות והכישרונות שלהם יכולים לבוא לידי ביטוי בצורה הטובה ביותר .

זהו תירוץ יפה. אין ספק שעדיף לבוא אל העולם הזה עם כישרונות מרובים ויכולות בתחומים שונים מאשר להיות נטולי כוחות וחסרי כישרון כלל. אז איך מתמקדים ובמה? הסוד הוא להתמקד לא רק במה שאנו מצליחים בו אלא גם נהנים ממנו, או הכי פחות מתאמצים לעשותו. חשוב שנתמקד בדבר שיאפשר לנו לתרום ולהשפיע מטובנו על האנשים מסביבנו.

אנחנו ממש לא צריכים להיות הכל. זו חשיבה די נאיבית או מלאה באגו. באנו לכאן להתנסות ולהתפתח אז בואו נעשה הכל כדי שחיינו לא יהיו חסרי משמעות. אנחנו צריכים להיות הכל בדבר אחד שנבחר. לעיתים דבר זה יכול להראות לאחרים קטן וחסר משמעות אבל עבורנו הוא יהיה המשמעותי ביותר. נאמין ביכולות שלנו ונשקיע את כל כוחותינו כדי להצליח בו.

נעשה הכל כדי לא להיות כלום.

אורנה וידאל – טארוט ונומרולוגיה. ייעוץ והכוונה, קורסים וערבי נשים. 050-8802801

כל הזכויות שמורות.

39 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page