top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תאורנה וידאל

שימי ידך בידי


שימי ידך בידי

השבוע ביקר בארצנו נשיא ארה"ב דונלד טראמפ. אין ספק שהוא דמות שנויה במחלוקת אבל האישה שלצידו, מלניה טראמפ התגלתה כמלכה אמיתית. כשרואים אותה אי אפשר שלא לחשוב על המלכות בקלפי הטארוט. למי היא הכי דומה? ואיזו מלכה מייצגת אתכן?

הביקור הקצר נחתם באנרגיה נשית של הכלה והושטת יד תרתי משמע: "נלך בכל קצב שתבחרי", אמרה מלניה טראמפ לנחמה רבלין אשת נשיא המדינה. התמונה שהתפרסמה ברחבי הרשת, של שתי הנשים הנפלאות הללו אוחזות ידיים, ריגשה את כולנו והמבט של מלניה אמר הכל: רגישות, נדיבות, כבוד, וסבלנות. היה זה רגע של גדלות נפש והתרוממות רוח.

בהמשך, הופיעו ידיעות על סירובה ההפגנתי של מלניה טראמפ לאחוז בידו המושטת של בעלה מיד לאחר נחיתתם כאן וגם ברומא, סירוב בעל משמעות. בביקור הקצר הזה הספקנו לראות פנים שונות שלה, הרבה מעבר ליופייה ודמותה המרשימה. רכה ומכילה כשצריך, אך גם דעתנית ונחושה. מלכה ללא תואר רשמי אך בהחלט מלכה באופייה.

משחר הימים בחצרות המלוכה, המלכה הייתה מאחורי הקלעים, בתפקיד ייצוגי ולא משמעותי, והמלך בקדמת הבמה. לאורך ההיסטוריה היו מלכות חזקות יותר ופחות, שנישאו למלכים חלשים או עוצמתיים ותפקידן בממלכה ובזוגיות השתנה בהתאם.

המלכות בעולם הטארוט מייצגות ארבע פנים נשיות, ארבע אנרגיות נשיות שלא שמורות רק למלכות או נשות שליטים אלא לכל אישה באשר היא, בתוך המערך הזוגי שלה, בממלכה הפרטית שלה.

מלכת המטבעות מייצגת את יסוד האדמה. צנועה, אימהית ומחוברת לטבע. מטפחת את ביתה וממוקדת בעשייה למען משפחתה, ממקום של נתינה עצומה. היא בטוחה בשפע שבחייה ושואפת לאיזון ושקט. הזוגיות איתה תהיה מקור ליציבות וכוח. היא מעניקה תמיכה וגיבוי למלך שלה הנמצא בקדמת הבמה. לה עצמה, אין שאיפות להתערב בענייני העולם הגדול. עולמה הפנימי מספיק גדול עבורה, היא המלכה בממלכה שלה.

מלכת הגביעים מייצגת את יסוד המים. אינטואיטיבית רכה ונשית, אוהבת ונאהבת. היא מבינה את רגשותיה, יודעת מה היא מצפה מעצמה, מסביבתה ובמיוחד מבן הזוג שלה, ויודעת כיצד לקבל את מבוקשה. מאחר והתגברה על אתגריים רגשיים בעבר היא יודעת להתמודד עם כל מצב. היא מבינה כי כדי לגרום לשגשוג "הממלכה" עליה לאחד כוחות עם בן הזוג שלה, איחוד שהוא רגשי והרמוני. היא המלכה המתמסרת, האכפתית, גלוית הלב. מלכה שאינה מרַצָה איש, כפי שעושה בעלה מלך הגביעים בדיפלומטית וחנופה, אלא רק את עצמה.

מלכת החרבות מייצגת את יסוד האוויר. בעלת יכולת להחליט מבלי למצמץ. לסגור את הדלת ולא להביט לאחור. מאפיינת אותה חשיבה בהירה, אינטליגנטית וחדה. היא חזקה באופן משמעותי מהמלך שלה. החלטית, חכמה, מנווטת את השלטון ביד רמה ובן זוגה לא יהסס להתייעץ איתה וללכת בדרכה. היא מוותרת על הרכות שבה תמורת היותה חסרת פשרות. היא זקוקה לגבר אמיתי, כזה שיעריך את כוחה, ישתמש בו בחוכמה ולא ירגיש מאוים על ידה.

אחרונה, ואולי המיוחדת מכולן, מלכת המטות המייצגת את יסוד האש, השווה בכוחה למלך שלה. קוסמת, הילרית, נאורה, מנהיגה, נדיבה וכריזמטית, בעלת חשיבה עצמאית ויצירתית, גאווה ורוחב לב. היא זקוקה למלך שיעריך את כוחה המאגי, ימנף אותו לטובתו ולא ינסה להכניעה. היא זקוקה ליחסים שוויוניים, מזינים ומפרים.

ואחרי חצרות מלוכה ונשות שליטים, כדאי להפנות את המבט מהעולם הגדול אל עולמנו הפנימי ולברר איזו מלכה את? אולי שילוב של כמה מלכות? מי הוא המלך שלצידך?

והכי חשוב אולי, יותר מהכל,

האם תשימי את ידך בידו?

אורנה וידאל – טארוט ונומרולוגיה. ייעוץ והכוונה, קורסים וערבי נשים. 050-8802801

כל הזכויות שמורות

40 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page