top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תאורנה וידאל

שלח לי מלאך


"שלח לי מלאך"

לפעמים מהמקומות הכל כך לא ברורים אנחנו מקבלים מסר ועזרה. האם אנחנו מנסים להיות פתוחים ולקבל את המסרים הללו? להקשיב לעומק או להביט אל העולם בעיניים אחרות?

לפני זמן לא רב כשהחורף עוד היה כאן, סערה התחוללה בחוץ. החלונות היו סגורים, התריסים מוגפים ולפתע משום מקום התעופפה לה נוצה יפיפייה ישירות על שולחן העבודה שלי. באותו רגע, היה לי ברור שהמלאך השומר שלי כאן, לידי. מידי עצמתי את עיני וביקשתי את עזרתו בזימון הדברים שהייתי שמחה שיהיו בחיי.

"הִנֵּה אָנֹכִי שֹׁלֵחַ מַלְאָךְ, לְפָנֶיךָ, לִשְׁמָרְךָ, בַּדָּרֶךְ; וְלַהֲבִיאֲךָ, אֶל-הַמָּקוֹם אֲשֶׁר הֲכִנֹתִי. הִשָּׁמֶר מִפָּנָיו וּשְׁמַע בְּקֹלוֹ, אַל-תַּמֵּר בּוֹ:" שמות כג' כ-כב


המלאכים הם ישויות מוארות, אנרגיה טהורה ולא אנושית, שליחי אור של היקום הקשורים לבריאה עצמה המגיבים לקריאתנו לעזרה והגנה. המלאכים נמצאים כאן בשבילנו, כדי לעזור לנו ולהביא שמחה וריפוי לעולם. הם יוצרים קשר באמצעות הרגשות שלנו והאינטואיציה. ככל שיעזרו לנו בני האדם, כך יעלו בתדר ויתקדמו "בעולם המלאכים".

לכל אדם יש מלאך שומר המלווה אותו, נמצא תמיד לצידו מרגע הלידה ועד המוות. המלאך השומר אוהב ללא תנאי, דואג לביטחוננו ומנחה אותנו. קיימת נטייה לבלבל בין מלאכים שומרים ל"רוחות מדריכות". רוח מדריכה" היא ישות אוהבת שחיה בעבר בעולם האנושי (התדר של המלאך השומר גבוה בהרבה). הרוח מקבלת הכשרה מיוחדת בעולם הבא כיצד להתנהל כרוח מדריכה. בהכשרתה היא לומדת שאסור לה להתערב ברצוננו החופשי או להחליט החלטות במקומנו. תפקידה לתת ייעוץ כללי, להרגיע, להזהיר מפני סכנות (לעיתים באמצעות חלומות) ולספק הגנה. רוב הרוחות המדריכות הן רוחותיהם של אנשים קרובים שהלכו לעולמם כמו סבא או סבתא, אחים, אהובים והורים. הרוח המדריכה תביא מתנות רוחניות רבות לחיינו.

רצונו החופשי של האדם הוא עיקרון חשוב ומרכזי בעולם הרוחני ולכן המלאכים אינם יכולים להתערב בחיינו אלא אם נבקש זאת במפורש. במצבים בהם יש סכנת חיים וזמננו טרם הגיע, המלאך השומר שלנו יתערב לטובתנו מבלי שנבקש. בשאר הזמנים, אנו אלה שצריכים להזמין את המלאכים לחיינו. כדאי לבקש מהמלאכים שיקיפו וישמרו את האנשים היקרים לנו, את ביתנו ותמיד לזכור להודות להם על נוכחותם בחיינו מיד בסיום הבקשה.

למעשה, אין כל צורך בהזמנה רשמית, או בטקס תפילה, ואינכם חייבים להשמיע את הבקשה בקול רם. המחשבה על המלאכים מספיקה בהחלט. אם בקשתכם כנה, המלאכים יבואו בתגובה לקריאתכם עוד לפני שתסיימו אותה. חשוב שתזכרו ששום בקשה אינה נראית למלאכים "גדולה" או "קטנה" . ( גם מציאת חניה במקום בעייתי היא משימה למלאך!) כל הניסים חשובים באותה מידה לישויות הנעלות הללו. בתמורה המלאכים רק מבקשים שנודה על עזרתם ונמלא את חיינו בשמחה ועזרה לזולת.

כל אדם ללא יוצא מהכלל, מסוגל לתקשר עם המלאכים. המלאכים מקיפים אותנו תמיד ותת המודע שלנו יוצר איתם קשר באמצעות התודעה האוניברסאלית. כל מה שצריך לעשות הוא להרחיק את הפחדים והספקות, לצאת מנקודת הנחה כי המלאכים רוצים מאוד לעזור לנו ופשוט לבקש! ברגע שנרחיק את המכשולים פנימיים, ונהיה פתוחים בליבנו ומחשבתנו לפגוש מלאך, הוא יופיע מולנו בסימנים שונים.

אין לי ספק שרובכם הרגשתם בנוכחות אנרגטית כלשהי ואולי לא הקדשתם לכך מחשבה נוספת. נוכחות המלאכים יכולה להתבטא בסימנים רבים ושונים: אתם עשויים לחוש משב אויר על הפנים, הכתפיים או הזרועות. רמת הדחיסות של האוויר בחדר משתנה, לעיתים טמפרטורת החדר משתנה פתאום או לפתע ממקור לא ברור, תריחו ריח של פריחה. לפעמים אנו מרגישים תחושת חמימות פנימית וליבנו מתרחב באהבה שמימית. ולפעמים אנחנו זוכים לראות: ניצוץ של אור לבן, כחול או ירוק מזווית העין. צל זוהר שחלף במהירות עד שתהינו אם לא דמיינו. לחישה באוזן, מחשבה או רעיון שעולים במהירות בראשנו וישנו את חיינו או משפט שאמרנו ומיד חשבנו לעצמנו, איך זה ייתכן שהמילים יצאו מפינו במהירות ודיוק רב כל כך? לעיתים חיינו ינצלו באורח נס או דלת של הזדמנות תפתח ברגע המדויק. בטור הבא ארחיב על דרכים נוספות לקרוא למלאכים ועל מלאכי השרת: אוריאל, רפאל, גבריאל ומיכאל ואיך הם יכולים לעזור לנו.

חשוב שנזכור כי המלאכים אינם פועלים בצורה מורכבת משום שאהבתם טהורה ופשוטה. זה רק האגו שלנו שחושב שרוחניות היא דבר מסובך, ולכן מתקשה להאמין שכוח עצום כל כך נגיש לכל בני האדם.

למה אתם מחכים?

"שלח לי מלאך שישמח, וידליק פה את האור וישמור, על מה שיש לשמור פה כל הזמן..." יובל בנאי

אורנה וידאל – טארוט ונומרולוגיה. ייעוץ והכוונה, קורסים וערבי נשים. 050-8802801

כל הזכויות שמורות.

392 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page