top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תאורנה וידאל

מלאכי השרת


מלאכי השרת.

בשבוע שעבר דיברנו על המלאכים ורצונם לעזור לנו בכל. מלבד המלאך השומר שלנו, כדאי להכיר גם את מלאכי השרת - מיכאל, גבריאל, אוריאל ורפאל ולהתוודע לדרכים וסיבות נוספות לבקש את נוכחותם בחיינו.

המלאכים רוצים להיות מעורבים בחיינו. שום בקשה אינה מורכבת מידי או פחותה בעבורם ואנחנו חייבים לבקש את עזרתם אם נרצה שיתערבו לטובתנו. זה רק האגו שלנו שחושב שרוחניות היא דבר מסובך, ולכן מתקשה להאמין שכוח עצום שכזה נגיש לכולנו. ומה יותר טוב מדוגמא מהחיים?

אחד ממכריי נסע לסין במסגרת עסקיו. מלבד המחסום התרבותי הוא נתקל במחסום השפה. אנגלית לא דוברה שם בצורה מיטבית ולא היה לו ברור האם האנשים שפגש ירדו לסוף דעתו. לאחר יום מפרך של פגישות מתישות, הוא נכנס למסעדה וחווה תסכול רב כשלא הצליח להזמין את המנה שרצה. הוא הרגיש אבוד. ברגע של ייאוש הוא הליט את פניו בכפיו, עצם את עיניו וביקש עזרה. הוא פנה לאביו ז"ל, לבורא ולכל מי שעלה בדעתו. כשפקח את עיניו, עמד מולו איש צעיר כבן 30 , דובר אנגלית רהוטה שהציע את עזרתו. שמו היה מיכאל. בדיעבד הסתבר כי זה השם שבחר לעצמו בנוסף לשם בו נולד, ואכן הוא התגלה כמלאך עלי אדמות. דרכם וליבם נקשרו בידידות אמיצה, חברות ושותפות. הייתה זו התערבות אלוהית, מלאכית שכזו.

"בשם ה' אלוהי ישראל, מימיני מיכאל, ומשמאלי גבריאל, מלפני אוריאל, מאחורי רפאל ועל ראשי שכינת אל" (מתוך קריאת שמע שעל המיטה)


מיכאל הוא אחד ממלאכי השרת, מגן האור והטוב, השומר העליון של כדור הארץ. פירוש שמו: "זה הנראה כאלוהים". כדאי לקרוא לו בכל פעם שמשהו מפחיד אתכם: אם חוויתם אנרגיה שלילית ממקומות או מאנשים מתישים, אם אתם מתמלאים בדאגות, או חשים שמישהו לא מתייחס אליכם כדין. מיכאל יעזור לכם לא רק בסמטאות אפלות אלא גם כשהמחשב "נופל" או קובץ חשוב אבד. כדאי לקרוא לו בכל מקום בו אתם חשים אנרגיה שלילית: בבית, במשרד או לפני הרצאה שעליכם להעביר. מיכאל מחזיר את ההרמוניה והשלווה אל חיינו, בין שותפים או בני זוג. למטפלים באנרגיה ויועצים רוחניים הסופגים רגשות ודאגות של אחרים, להם מיכאל יכול לעזור בניתוק אנרגטי.

גבריאל הוא המלאך הנושא בשורות טובות. פירוש שמו: "גיבור האל". הוא מבשר אירועים שעתידים להתרחש, שינויים וחוויות. גבריאל עוזר לבני האדם המשמשים כשליחים מכל סוג. נשים הרות בפרט, והורים לעתיד בכלל כדאי שיבקשו מגבריאל שישמור על היולדת והתינוק שברחמה. כל מי שמתחיל מיזם חדש, עסק, עבודה חדשה או שינוי במקום המגורים כדאי שיבקש את עזרתו. גבריאל גם מופקד על החלומות והחזיונות ויעזור לנו, אם נבקש, לפרש חלומות משמעותיים ונושאי מסר.

אוריאל מביא את האור האלוהי אל חיינו ופירוש שמו: "אור האל". הוא יכול לעזור לנו לרפא זיכרונות כואבים, להשתחרר מחרטות וטעויות העבר. בכוחו להקל את נטל העבר ולסייע לנו למחול לעצמנו ולאחרים. ביכולתו לעזור לנו לראות את הטוב שבכל אדם. לפי האמונה אוריאל הזהיר את נוח מפני המבול. אם מתחוללת בחייכם "רעידת אדמה" אל תהססו לבקש את עזרתו על מנת לצאת מהמשבר, לאזן את הנפש, להשקיט ולמקד את חייכם. יש לכם מטרה? אוריאל יכול לעזור לכם להגשימה, להגביר את המוטיבציה ולהביא רעיונות חדשים.

רפאל, גם הוא ממלאכי השרת שעומדים לפני כיסא הכבוד ופירוש שמו: "המרפא האלוהי" . הוא אחראי על ריפוי מכל סוג שהוא, ריפוי אמא אדמה ובני האדם, מלווה מרפאים, מעניק רעיונות יצירתיים לריפוי, מתערב במשברים ויוצר צירופי מקרים להצלתנו. בכל בעיה רפואית טוב יהיה לקרוא לעזרתו. כל אדם השואף לטפל באנשים אחרים הוא למעשה בן טיפוחיו של המלאך רפאל, לו יעזור ואותו ינחה. רפאל מלווה את ההולכים בדרך, מגן עליהם ועוזר להם להגיע בשלום למחוז חפצם.

אין צורך בנוסח רשמי כדי לבקש את עזרת המלאכים. פשוט תבקשו מהלב, בכל דרך שתבחרו. אפשר לכתוב מכתב, לדמיין שהם יחד איתכם בחדר, לקרוא להם בקול: "מלאכים אנא עזרו לי", או להדליק נר ולבקש את עזרתם ונוכחותם בחייכם, בכל נושא שתרצו.

אורנה וידאל – טארוט ונומרולוגיה. ייעוץ והכוונה, קורסים וערבי נשים. 050-8802801

כל הזכויות שמורות.

1,503 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page