top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תאורנה וידאל

תשע"ח ברוכה תהיי


תשע"ח ברוכה תהיי.

חשבנו על השנה היוצאת, ערכנו סיכומים, למדנו והסקנו מסקנות. בנקודת הזמן הזו, המבט מופנה קדימה, הלב מתמלא בציפייה ורשימת המשאלות לעצמנו ולאחרים מתארכת. נראה כי חלון הזמן למימוש החלומות, נפתח כעת. השנה החדשה כבר כאן. תשע"ח, ברוכה תהיי.

העניין הוא שבחיים, "אנחנו לא מקבלים את מה שאנחנו רוצים אלא את

מה שאנחנו". נשמע מוזר? תקראו שוב. המשפט הזה הוא חלק מתפיסתו של ד"ר וויין דייר שהיה פילוסוף. והוגה דעות אמריקאי, ומבטא עולם ומלואו. אז מי אתם? עצרתם רגע לחשוב או לברר? מתי לאחרונה הבטתם בדמות הנשקפת במראה? באילו עיניים ראיתם אותה? אוהבות, חומלות, ואולי ביקורתיות? אילו יחסים אתם מנהלים עם עצמכם? יחסי אהבה, שנאה, כעס, אכזבה ואולי יחסי כבוד נחת וגאווה?

כולנו מכירים את חוק המשיכה בעולם הרוחני: דומה מושך דומה, מחשבה יוצרת מציאות, ומעל לכל הצורך בהתמקדות וזימון הדברים שאנחנו רוצים בחיינו. לפעמים זה מצליח לנו ולפעמים ממש לא. ההסבר לכך נעוץ בעובדה שאנחנו משקיעים אנרגיה רבה במה שאנו רוצים ושוכחים להשקיע את אותה אנרגיה במי שאנחנו רוצים להיות באותה נקודה. היקום לא יודע מה אנחנו רוצים אך הוא יודע ומכיר את ההוויה הפנימית שלנו, את התדר האנרגטי שאנו נושאים. היקום יגיב לתדר הזה, לרטט האנרגטי שאותו אי אפשר לתמרן. אי אפשר לזמן נדיבות ואדיבות מבלי להיות נדיב ואדיב. לזמן אהבה ללא אהבה לעצמך ולאחרים תוך התנהלות ביקורתית ושיפוטית. לזמן זוגיות תוך כדי חוסר רצון למתן את האגו, להתפשר ולוותר על ה"לבד". אי אפשר לזמן לחיינו שפע החולש על כל תחומי החיים בהתנהגות ובמחשבה קמצנית (לא רק באופן חומרי אלא גם רגשי). בסופו של דבר אנחנו נצליח לזמן לחיינו רק את הדברים שיהדהדו עם המהות הפנימית שלנו, עם קול הנשמה, עם הרטט האנרגטי שלנו.

בעולם הטארוט שני קלפים חשובים לנו לנקודת הזמן הנוכחית שבה אנו מקבלים את השנה החדשה.

הראשון יהיה קלף הקוסם המדבר על יכולתנו ליצור את מציאות חיינו. הקוסם הופך את רצונו למרכז קיומו, לכוח החיים הדוחף והמניע. הקלף נושא מסר עוצמתי: באנו לעולם הזה מצוידים בכל הדרוש לנו וכל שעלינו לעשות הוא...לעשות! עלינו ליזום, לפרוץ, לנוע קדימה ולהבין כי מה שנחשוב, נדבר ובעיקר בסופו של דבר מה שנעשה, זה מה שיהיה! עשינו ולא הצלחנו? זה בסדר, גם זה קורה לפעמים. לא ניבהל ולא נתייאש. נבדוק היכן כשלנו וננסה שוב! הקוסם מטיל את האחריות להצלחה בידינו. אחריות היא מילה מעניינת- היא מתחילה באות א' ומסתיימת באות ת' בדיוק כמו אותיות הא-ב המרכיבות את עולמנו. כלומר, אנחנו אחראים על הכל בחיינו, מ-א' ועד ת' ועל כל מה שביניהן! הקוסם מעניק לנו עוצמה גדולה ואחריות גדולה בו זמנית.

הקלף השני הוא קלף ההתעוררות (יום הדין) המדבר על אחדות בין כוונה לעשייה, כנות מוחלטת ושינוי תודעתי. רוצים משהו? הפסיקו לדבר ועשו! היקום יביא הזדמנויות רבות לפתחנו אך לא תמיד נשכיל לראותן או נבחר, מתוך חשש, ללכת בדרכים המוכרות. הקלף מדגיש כי הגיע הזמן להשתחרר מאמונות מגבילות, להישמע לרצון הנשמה ולצו הלב. ברגע שפינו וליבנו יהיו שווים, תתקיים אחדות בין הכוונה, המהות והעשייה ומשם הדרך להגשמה סלולה. בדיוק כפי שאמר ד"ר וויין דייר ((Wayne Dyer Dr: "אנחנו לא מקבלים את מה שאנחנו רוצים אלא את מה שאנחנו"!

תשע"ח זה בדיוק הזמן להיות מה שאתם מייחלים לו.

שנה טובה לכולכם, שנת משאלות והגשמתן.

אורנה וידאל – טארוט ונומרולוגיה. ייעוץ והכוונה, קורסים וע

רבי נשים. 050-8802801

כל הזכויות שמורות.

27 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page