top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תאורנה וידאל

.11.11 השער פתוח לא תיכנסו?


.11.11.11 השער פתוח לא תיכנסו?

נובמבר נחשב לחודש משמעותי מבחינה רוחנית ומבחינה נומרולוגית. 11 בנובמבר מהדהד בתדר מיוחד במינו. זהו היום ה -11 בחודש ה- 11 ואם נסתכל על 2018 – סיכום השנה ייתן לנו 11 - ללא ספק תאריך מיוחד המייצג שער אנרגטי הנפתח לממדים שונים בתודעה גבוהה.

התאריכים המשמעותיים בנובמבר הם 1, 10, 11, 28 ו- 29 שבצירוף עם השנה 2018 נותנים לנו צירוף מיוחד של מספרי אחד, הקשור באחדות ובהבנה שכולנו מחוברים- כולנו אחד. בימים אלו האנרגיה תהיה עוצמתית ומורגשת. זהו בדיוק הזמן להתחלות חדשות בכיוון חדש. זמן להתעוררות רוחנית ועלייה במודעות.

יום זה מזכיר לנו כי התחלות חדשות ממתינות לנו, השינוי כבר עומד בדלת, ואנו נחווה התעוררות פנימית שתשפיע על מהלך חיינו. זוהי אנרגיה עוצמתית, זכרית ויוזמת בדיוק כמו אנרגיית השמש שגורמת לנו להתעורר לאפשרויות חדשות. יום נהדר להתחיל בו התחלות חדשות וליזום שינויים בחיינו. להביט פנימה באומץ ולהדהד עם האמת הפנימית שלנו. יום שמבקש מאתנו לחשוב בגדול, לחשוב איך אנו כותבים את הפרק החדש בחיינו.

ביום זה נרגיש חיבור חזק למטרות שלנו. ללא קשר למה שמתרחש בחיינו כעת, זהו הרגע לקחת חלק פעיל ביצירת המציאות של חיינו. זוהי אנרגיה של הגשמה, אנרגיה של מספרי מאסטר המביאים לנו כוח רוחני רב ומידע רוחני חדש. ללא ספק נעלה בתדר הרוחני שלנו כל אחד לפי הקצב, מידת הפתיחות והמצב האישי שלו.

עזרה רבה מגיעה מהעולמות העליונים ביום הזה: המלאכים השומרים שלנו, ישויות רוחניות או רוחות מדריכות משתמשות במספרים אלו (11:11) כדי לתקשר איתנו. אם ראיתם את המספר הזה לאחרונה שימו לב למסר המעודד אתכם כי אתם בכיוון הנכון והיקום כולו נחלץ לעזרתכם ומאיר לכם את הדרך.

11.11 הוא כמו מתג שיש להפעילו. זהו היום שבו ניתן לחולל שינוי. כדי להפעיל את המתג, כדאי ביום זה,ראשון, לכוון את השעון לשעה 11:11 להיות מוכנים עם כוונה חדשה, כתובה על דף לבן ונקי ובלב פתוח לבקש את אשר על ליבכם. במשך 11 דקות עליכם לעצום עיניים ולראות את עצמכם בהגשמה של הדרך החדשה. לדמיין את הדרך כולה לפרטי פרטים.

ביום כזה הקסם מתעצם ואיתו ההבטחה לדרך חדשה. היופי בכל התהליך הזה הוא שכל מה שנתחיל כעת, ימשך גם הלאה, בדיוק כמו זרעים שנזרעים על אדמה חרושה.

השער פתוח לא תיכנסו?

אורנה וידאל – טארוט ונומרולוגיה. ייעוץ והכוונה, קורסים וערבי נשים. 050-8802801

כל הזכויות שמורות

203 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page