top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תאורנה וידאל

2018 כבר כאן


2018 כבר כאן. אז מה מצפה לנו?

2018 בהחלט מציינת הזדמנות לכיוון חדש. אם נסכם את 2018 נקבל 11 שהוא מספר מאסטר רוחני ומהווה חלק מאירועים משמעותיים מסביב לעולם. שנה זו תביא שינוי בסובלנות מסביב לעולם. אי אפשר יהיה להתעלם יותר משינוי וחדשנות.

השנה הזו במיוחד קוראת לנו להגשים את המטרות שלנו. 11 כמספר רוחני, כמספר מאסטר מבקש אותנו להיות המאסטר של חיינו, תוך הבנה של המסגרת היקומית בה אנו חיים. עם זאת 2018 קוראת לנו להיות סבלניים. זה הרגע להבין שאם אנו רוצים להגיע לתוצאות בחיינו, אנו חייבים להיות כנים, אמינים ונגישים, כלפי עצמנו וכלפי הסובבים אותנו.


2018 מורכבת מאנרגיות של- 11 ושל 2 ולכן היא תהיה גם שנה של שיתופי פעולה ויחסים. בתחום הזה דברים יזרמו באופן חלק יותר. כל הקשור ליחסים, רומנטיקה, עבודת צוות, שותפויות ודיפלומטיה, יבוא לידי ביטוי בשנה זו. 2 קשור לאנרגית הירח ולכן תהיה זו שנת הירח - שנה של רגשות, אינטואיציה נשית וחוכמה שבאה מתת המודע.

זו שנה טעונה אנרגטית, כזו שתיגע בלבבות של כולנו יותר מבעבר. הרגש ישלוט דבר שהוא מצוין כשמדובר בכוחות חיובים, אך בל נשכח שגם לכוחות שליליים רגש חזק לא פחות, הדוחף לפעולה שתוצאותיה הרסניות.

ניתן לומר שאף חלק בעולם לא ימלט מההשפעה הרגשית הזו לטוב ולרע. חלקים בעולם יתקדמו וישתפרו ואחרים יפעלו ממקום של אמוציות שליליות. אנו נחזה בגלים של רצון טוב, שלום והבטחה לשגשוג, מול אסונות טבע ואסונות מיד האדם.

2018 תניע בנו רצון מתגבר ללמוד ולהתקדם, לצמוח ממקום של ביחד בפן המקומי והעולמי. מאחר והשנה הזו מורכבת מפעמיים אחד (האינדיבידואל) וגם 2 אנו נרגיש את המאבק הפנימי בין השכל ללב בחיינו האישיים וגם בפן העולמי. ננוע בין הצורך להושיט יד לאנשים שאיננו מכירים, לבין המחשבה שזהו לא עניינו.

זו תהיה השנה שבה ישמע קול הלב העדין, השקט והפתוח והוא יגבר על הרעש שמייצרת המחשבה, שממהרת לשפוט ולהגיב.

ובפן האישי, מאחלת לעצמי להיות טובה יותר בשנה הזו, לעצמי ולסובבים אותי. לעשות את שאהבה נפשי, להצליח ולשגשג. למלא את הלב בשמחה ובאהבה, ולחיות מתוך אמונה ותקווה.

ואתם יודעים מה? אני מאחלת את כל זה, מכל ליבי, גם לכם! Happy New Year 2018

אורנה וידאל – טארוט ונומרולוגיה. ייעוץ והכוונה, קורסים וערבי נשים. 050-8802801

כל הזכויות שמורות.


33 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page